رئیس هیات قایقرانی استان قم:

 تمام امکانات قایقرانی در قم محیا است

رئیس هیات قایقرانی استان قم با اشاره به محیا بودن امکانات قایقرانی در استان قم گفت: در حال حاضر شرایط برای فعالیت در رشته قایقرانی در قم مهیاست و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد، مربی خوب و با دانش و فضای تمرینی استاندارد نیز در اختیار ورزشکاران است.

 مجید ولی رئیس هیات قایقرانی استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به فعالیت‌های هیات در سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته برای اولین‌بار در تاریخ ورزش قم مسابقات قایقرانی قهرمانی استان با حضور ۳۴ ورزشکار در بخش آقایان و بانوان در دریاچه صبا توسط هیات برگزار شد و که در بخش بانوان با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

 وی با اشاره به جذب مربی قایقرانی بیان داشت: طی تبلیغات صورت‌گرفته در سطح استان یک مربی در بخش آقایان مربی در بخش بانوان شروع به فعالیت و همکار با هیات کردند و فعالیت تا حدودی شروع شد.

 رئیس هیات قایقرانی استان قم با اشاره به برگزاری دوره مربیگری در استان قم گفت: در سال گذشته هیات اقدام به برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه کانوپولو کرد و سه مربی خانم و سه مربی آقا به جمع مربیان هیات اضافه شد و در نهایت با اعزام یک ورزشکار در رشته اسلالوم به کلاس مربیگری استان قزوین، هیات قم در دو رشته کانوپولو و اسلالوم مربی تخصصی در استان قم دارد.

 وی با اشاره به محیا بودن امکانات قایقرانی در استان قم گفت: در حال حاضر شرایط برای فعالیت در رشته قایقرانی در قم مهیاست و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد، مربی خوب و با دانش و فضای تمرینی استاندارد نیز در اختیار ورزشکاران است.

 ولی با اشاره به اینکه اولویت اول هیات حفظ سلامتی ورزشکاران است تأکید کرد: استخر موجود در بوستان جوان دریاچه مصنوعی نیست؛ بلکه یک استخر ذخیره آب کشاورزی بوده است؛ از گذشته که شهر کم‌کم توسعه پیدا کرده و این بوستان داخل شهر شد، شهرداری با نصب سنگ‌فرش و ایجاد آلاچیق، این استخر را به‌عنوان دریاچه مصنوعی معرفی کرد؛ این دریاچه ۱۷ متر عمق لایروبی نشده و سه متر گل‌ولای دارد و تا زمانی که من هستم هیچ‌وقت اجازه قایقرانی به کسی در آنجا را نمی‌دهم.

 وی با اشاره به اینکه چرا تمرینات در دستجرد برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: هیات به دلیل ازبین‌بردن نگرانی خانواده‌ها با پرداخت ۱۲ میلیون تومان بیمه مسئولیت فضای دریاچه و اختصاص یک وسیله مطمئن در جهت رفت‌وآمد ورزشکاران به دریاچه و تجهیز تمام امکانات، فضایی مناسب و ایمن را برای ورزشکاران فراهم کرده است.




انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49336
اخبار مرتبط

نظرات شما