معاون بهره‌برداری شرکت برق قم خبر داد:

تعویض ماهانه ۴ هزار لامپ روشنایی معابر

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به اینکه حدود ۱۱۲ هزار و ۸۰۰ چراغ‌برق در معابر استان قم نصب است گفت: به طور میانگین ماهانه ۴ هزار چراغ‌برق باتوجه‌به پایان عمر خود تعویض می‌شود. 

سید محمد ارجمندزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  اظهار داشت: تأمین روشنایی‌های سطح معابر استان قم یک امر جاری در شرکت توزیع نیروی برق است، در استان قم حدود ۱۱۲ هزار و ۸۰۰ چراغ در معابر نصب شده است.

 معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قم ادامه داد: این ۱۱۲ هزار چراغ به‌صورت روزانه با غروب آفتاب روشن شده و در اذان صبح خاموش می‌شوند طبیعی است هر چراغ نصب شده یک طول عمر دارد که بر اساس نوع چراغ این طول عمر متفاوت است چراغ‌های گازی حدوداً سه تا پنج سال و چراغ‌های ال‌ای‌دی عمر بیشتری دارند و بین پنج تا هشت  سال عمر می‌کنند البته چراغ‌های جدید ال‌ای‌دی باتوجه‌به افزایش کیفیت تا ده سال نیز عمر می‌کنند.

وی تصریح کرد: به‌صورت مستمر و روزمره رسیدگی به چراغ‌هایی که عمرشان تمام شده و سوخته است توسط مأموران شرکت توزیع نیروی برق استان قم در حال انجام است و مواردی که خاموشی صورت می‌گیرد بلافاصله همان روز اقدام به تعویض می‌نمایند و بازدیدهای دوره‌ای توسط ناظرین انجام شده و محل‌هایی که دچار خاموشی است شناسایی می‌شود.

ارجمندزاده خاطرنشان کرد: به‌واسطه همان طول عمرهای چراغ‌های تیر برق به‌صورت مستمر حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار عدد چراغ ماهانه در معابر استان قم تعویض می‌شود و به طور میانگین ماهانه ۴ هزار چراغ‌برق تعویض می‌شود و این پروسه به‌صورت همیشگی در حال انجام است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قم عنوان داشت: مردم انتظار دارند سرعت پاسخگویی و تعویض چراغ‌های سوخته بیشتر شود به همین منظور با تدابیری که با توجه به دستور مدیرعامل شرکت انجام شد علاوه بر اکیپ‌های اجرایی خود شرکت توزیع برق، اقدام به اخذ پیمانکار بیرونی نیز شده است‌ تا سرعت برطرف کردن تاریکی معابر افزایش پیدا کند. 

وی اضافه کرد: در برخی از موارد به دلیل اتصال‌هایی که رخ می‌دهد یا اشکالاتی که در کابل‌ها به وجود می‌آید ممکن است یک خاموشی کلی در معابر به وجود بیاید به همین منظور برای این مسئله نیز تدبیری اندیشیده شد تا در بازدیدهای شبانه این موارد رویت شوند و به اکیپ‌های عملیاتی اعلام شده تا در روز این موارد بررسی و برطرف شود.

ارجمندزاده بیان داشت: به‌طورکلی خاموشی‌های کلی و گسترده در اولویت حل و رفع خاموشی است، خاموشی‌های کلی در یک معبر حداکثر طی ۲۴ ساعت برطرف می‌شود، بخشی گزارش‌های تاریکی‌های کلی از طریق گزارش‌های مردمی به دست ما می‌رسد و بخشی از آن نیز توسط اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق شناسایی می‌شود.

انتهای پیام/170


http://javaneparsi.ir/49349
اخبار مرتبط

نظرات شما