اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور؛

قهرمانی تیم قم در مسابقات تی‌ارایکس قهرمانی کشور

تیم هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان قم در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور تمرینات معلق تی‌ارایکس، قهرمان کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اولین دوره مسابقات تمرینات معلق (TRX) قهرمانی کشور در بخش بانوان به میزبانی استان قزوین ۳۱ خرداد تا ۱ تیرماه در دو بخش با مشارکت ۲۲ استان برگزار شد.

 این مسابقات در بخش اول تیمی شامل برپی با TRX ، بارفیکس با TRX سطح ۳، پایک با TRX تک پا و پلنک با TRX تک دست و تک پا و در بخش دوم بخش دوم تیمی شامل پرس بالاسینه با TRX و پلنک پرس با TRX است و در بخش انفرادی شنای عنکبوتی با TRX ، لانژ با پرش با TRX و نیز قایقی معکوس تک دست با TRX سطح ۳ و به میزبانی مجموعه ورزشی شهید بابائی استان قزوین برگزار شد.

 تیم هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان قم متشکل از خانم‌ها فرشته سادات طباطبائیان، منیره‌سادات برقعی و فاطمه نیکوکلام به مربیگری خانم مژگان سلیمانی از قم شرکت کردند و در پایان به مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور تمرینات معلق تی‌ارایکس دست یافتند.

 قهرمانی تیم قم در مسابقات تی‌ارایکس قهرمانی کشور

 در این مسابقات، فاطمه تقوی از قزوین مقام اول، مریم اقبالیان از البرز مقام دوم و فرزانه رجب‌زاده و خدیجه اسماعیلی از خراسان جنوبی و زنجان مقام سوم مشترک مسابقات انفرادی را کسب کردند.

 در بخش اول مسابقات تیمی منیره‌سادات برقعی و فرزانه طباطبائیان از قم مقام اول، مریم اقبالیان و فرنوش محمدی از البرز، خدیجه اسماعیلی و نگین نجفی از زنجان و نگار زمانی، نوژان حبیبی از چهارمحال‌وبختیاری مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

 قهرمانی تیم قم در مسابقات تی‌ارایکس قهرمانی کشور

 در بخش دوم مسابقات تیمی نیز، منیره‌سادات برقعی و فرشته طباطبائیان از قم به مقام اول، مریم اقبالیان و فرنوش محمدی از البرز به مقام دوم، طلا آقامرادی و فاطمه تقوی از قزوین و مهسا خشایار و فریده امیری از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

 در پایان اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور تمرینات معلق (TRX)، تیم هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان قم قهرمان، استان البرز نایب‌قهرمان و استان زنجان مقام سوم را از آن خود کردند و جام اخلاق این مسابقات نیز به استان کرمانشاه رسید.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://javaneparsi.ir/49351
اخبار مرتبط

نظرات شما