دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع):

مردم خدمتگزار واقعی را انتخاب کنند

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور باید سرعت قطار پیشرفت ایران اسلامی را در رسیدن به اهداف خود بیشتر کند، گفت: مردم در انتخابات پیشرو باید کسی را انتخاب کنند که خدمتگزار واقعی باشد و خود را مانند شهیدان خدمت وقف مردم کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا رمضانی عصر امروز در نشست بصیرتی با عنوان «انتخابات پرشور، قدرت نرم جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل» که در سالن اجتماعات مجمع جهانی اهل‌بیت در قم برگزار شد به غدیر اشاره کرد و اظهار داشت: از غدیر و آموزه‌های غدیر نه مسلمانان بلکه غیرمسلمانان هم می‌توانند در عرصه جهانی استفاده کنند.
وی ادامه داد: یکی از آموزه‌های غدیر قراردادن بهترین افراد در مسئولیت‌ها است که پیامبر (ص) فرمود عید غدیر بزرگ‌ترین عید برای امت است که افضل افراد برای سرپرست امت منصوب شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رهبر فرمودند غدیر تجلی شایسته‌سالاری است، گفت: آموزه دیگر غدیر این است که ما باید در سرنوشت خودمان حضور داشته باشیم.
وی در ادامه تأکید کرد: مردم در انتخابات پیشرو باید کسی را انتخاب کنند که خدمتگزار واقعی باشد و خود را مانند شهیدان خدمت وقف مردم کند.
حجت‌الاسلام رمضانی عنوان کرد: شهدای خدمت با ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان قطعاً عامل حضور گسترده مردم در انتخابات خواهند شد.
وی اضافه کرد: رئیس‌جمهور باید سرعت قطار پیشرفت ایران اسلامی را در رسیدن به اهداف خود بیشتر کند.
دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) جمهوریت و اسلامیت را دو رکن جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: هیچ یک از این ۲ نباید فدای دیگری شوند.
وی ابراز داشت: مکتب امامین انقلاب مبنای دینی دارد که نظام جمهوری اسلامی نیز بر پایه همین مکتب در عرصه بین‌الملل فعالانه حضور دارد.
حجت‌الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه امروز همه جهان، ایران اسلامی را به‌عنوان یک قدرت جهانی می‌شناسند، گفت: برای تبیین پیشرفت‌های علمی کشور، داشتن یک پیوست‌ علمی تأثیر مهم و بسزایی دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع معارف در دنیا اشاره کرد و ادامه داد: امروز دنیا تشنه معارف اهل‌بیت است چرا که غربی‌ها در اخلاق و عقیده به بن‌بست رسیده‌اند و نمی‌توانند راه را به بشریت نشان دهند.
این استاد حوزه افزود: همین مسئله امروز باید مدنظر قرار بگیرد و معارف اسلامی را با زبان‌فهم بین‌المللی به دنیا معرفی کنیم.



انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49358
اخبار مرتبط

نظرات شما