رئیس دانشگاه صنعتی قم:

کاندیداها به‌جای سیاه‌نمایی از برنامه‌های خود بگویند

رئیس دانشگاه صنعتی قم با بیان اینکه برخی از کاندیداها به‌جای سیاه‌نمایی از برنامه‌های خود بگویند، گفت: ‌در دوره‌های قبل شهید رئیسی در تبلیغات انتخاباتی همواره از برنامه‌های خود برای پیشرفت کشور صحبت می‌کردند که اکنون نیز باید کاندیداها از این روش الگو بگیرند. 

جلال رضائی‌نور ضمن تبریک عید ولایت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: باتوجه‌به نزدیک‌شدن به‌روز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری و اینکه هنوز از شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت فاصله نگرفتیم، می‌توان گفت که ویژگی‌های شهید رئیسی به‌عنوان یک خط‌کش و یک استاندارد برای یک رئیس‌جمهور اصلح است. 

رئیس دانشگاه صنعتی استان قم ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی از همه جهات به‌عنوان یک رئیس‌جمهور خوب الگو هستند ایشان یک مدیر نمونه، بااخلاق، پرتلاش، عالم و فاضل بودند اگر مروری بر منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم ایشان فرمودند که رئیس‌جمهور انتخاب کنید که فعال پرکار آگاه و معتقد به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی اضافه کرد: مام ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری برای یک رئیس‌جمهور بیان کردند تماماً در شهید آیت‌الله رئیسی متبلور بود که انتظار است رئیس‌جمهور بعدی انتخاب می‌شود این ویژگی‌ها را داشته باشد.

رضائی نور با اشاره به اینکه متأسفانه در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی برخی از نامزدها و همراهان آنها دست به سیاه‌نمایی می‌زنند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از بحث‌هایی که در مناظرات مطرح می‌شود درست نیست درست از همه این شش کاندیدای ریاست‌جمهوری از بزرگان و مدیران باتجربه در سطح مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ اما برخی از بحث‌هایی که مطرح می‌شود صحت ندارد.

رئیس دانشگاه صنعتی استان قم خاطرنشان کرد: مطالبی که برخی از کاندیداها مطرح می‌کنند نه درست است و نه بیان آن به این شکل نه می‌تواند کمکی به مردم و کشور باشد اگر کار و تلاشی در سطح کشور انجام می‌شود همان‌طور که کارها و اقدامات ارزشمندی انجام شده است یک رزومه و سابقه برای کل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: نباید به همین راحتی این اقدامات ارزشمند را قضاوت کرد و آنها را زیر سؤال برد آن هم به شکلی که رنگ سیاه‌نمایی می‌گیرد، اگر بحث و ادعا و سندی هست حتماً باید از طریق مراجع صالح بیان و رسیدگی شود.

رضائی‌نور ادامه داد: بهترین و درست‌ترین شکل مناظرات و تبلیغات انتخاباتی به این شکل می‌تواند باشد که برخی کاندیداهای محترم به‌جای سیاه‌نمایی به ارائه برنامه‌های خود بپردازند البته انصافاً برخی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری این روند را در پیش گرفته و به‌جای سیاه‌نمایی و تخریب دیگران به ارائه برنامه‌هایی که دارند می‌پردازند.

رئیس دانشگاه صنعتی استان قم عنوان داشت: همان‌طور که در دوره‌های قبل به شهید آیت‌الله رئیسی در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی همین رویه را در پیش گرفته و به ارائه برنامه‌های و ایده‌های خود برای توسعه کشور می‌پرداختند.

وی تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری هم از شهید آیت‌الله رئیسی الگو گرفته و به ارائه برنامه‌های کارشناسی شده خود بپردازد و از برنامه‌های آینده خود برای بهبود وضعیت کشور صحبت کنند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://javaneparsi.ir/49379
اخبار مرتبط

نظرات شما