امام‌جمعه کهک:

جمهوری اسلامی برنده اصلی انتخابات است

امام‌جمعه کهک با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، گفت: جمهوری اسلامی برنده اصلی انتخابات است.

حجت‌الاسلام محسن صبوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از روز اول تاکنون همواره با رای و نظر مردم پایه‌های خود را محکم کرده است و این مهم در طی دهه‌های گذشته بارها اثبات شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون نیز نظام در یک آزمون مهم و جدی قرار دارد و باید با حضور حداکثری در انتخابات نشان دهیم که پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌ایم.
صبوری با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام برای عدم مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: در طی سال‌های اخیر تحریم انتخابات به پروژه‌ای دائمی و همیشگی ضدانقلاب تبدیل شده است که باید در برابر آن ایستاد.
وی با بیان این که این افراد ذلت و خفت ایران را می‌خواهند، گفت: در تمامی این سال‌ها مشخص شده است که این سازمان‌ها و نهادهایی که علیه انقلاب اسلامی ایران در کشورهای بیگانه ایجاد شده‌اند از کجا حمایت مالی می‌شوند و هدفشان چیست.
امام‌جمعه کهک ضربه‌زدن به‌نظام و براندازی آن را خواست مشترک تمامی معاندان و ضدانقلاب‌های خارج‌نشین عنوان کرد و گفت: این آرزوی است که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باید با خود به گور ببرند و در این میان مزدوران آن‌ها هم باید در این خیال خام همواره باقی بمانند.
وی حضور در انتخابات را ضامن امنیت و اقتدار نظام عنوان کرد و گفت: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند هر رای در انتخابات در واقع ریا به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید قدر آن را بدانیم.
صبوری با اشاره به حضور نامزدهای مختلف از جریان‌های سیاسی مختلف در این انتخابات اظهار داشت: با انتخاب فرد اصلح و انقلابی مسیر رئیس‌جمهور شهید و عزیزمان آیت‌الله رئیسی را تداوم ببخشیم.
 


انتهای پیام/110


http://javaneparsi.ir/49434
اخبار مرتبط

نظرات شما