جوکار :

ملاک مجلس در رای اعتماد شاخص های رهبری است

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید افراد امین و مورد اعتماد به مجلس معرفی شوند چرا که تجربیات و سوابق گذشته افراد و همچنین احوالات آنها در دوره های قبلی ملاک بررسی صلاحیت آنها خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به شاخصه های معرفی کابینه چهاردهم در تاکیدات رهبر انقلاب گفت: یکی از ویژگی هایی که دیدار نمایندگان دوره دوازدهم مجلس با رهبر انقلاب داشت این بود که رئیس جمهور منتخب نیز در این دیدار حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مسائل مورد تاکید رهبری تعامل و ارتباط نزدیک مجلس و دولت بود، ادامه داد: ورود مجلس به موضوعات مختلف چه در بعد قانون گذاری و چه در بعد نظارت باید برای کمک به دولت باشد زیرا تنها در این صورت حرکت به سمت پیشرفت کشور محقق خواهد شد.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه مجلس براساس شاخص هایی که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند به وزرای پیشنهادی رای اعتماد خواهد داد، تاکید کرد: باید افراد امین و مورد اعتماد به مجلس معرفی شوند چرا که تجربیات و سوابق گذشته افراد و همچنین احوالات آنها در دوره های قبلی ملاک بررسی صلاحیت آنها خواهد بود.

جوکار با اشاره به اینکه آقای پزشکیان را فردی آزاده می دانیم که تحت تاثیر فشارهای حزبی و گروهی قرار نخواهد گرفت، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب تحت تاثیر منافع حزبی که دیگران به دنبال آن هستند قرار نخواهد گرفت از این رو امیدواریم که افرادی فاقد هرگونه حزب بازی و سیاسی کاری برای رای اعتماد به مجلس معرفی شوند.




انتهای خبر /


http://javaneparsi.ir/49903
اخبار مرتبط

نظرات شما