مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد:

اکران ۲۷ هزار ثانیه برنامه در تلویزیون‌های شهری قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: به مناسبت روز قم یک هزار و ۳۰۰ مترمربع بنر در ۲۰۰ نقطه شهر اکران خواهد شد همچنین ۲۷ هزار ثانیه برنامه در تلویزیون‌های شهری سطح قم با معرفی ظرفیت‌های قم اکران خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» مهدی کلانترزاده در نشست خبری تبیین ویژه‌برنامه‌های شهرداری قم به مناسبت "روز قم" و ایام سالروز ورود پرخیروبرکت و تمدن‌ساز حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام به شهر قم که عصر امروز در بیت النور برگزار شد اظهار داشت: دبیرخانه ستاد روز قم به‌صورت دایمی در قم ایجاد خواهد شد وجود عناصری مانند حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه و پایگاه‌های نشر باعث شده است تا کار کمی سخت شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: جلوه‌های علمی فرهنگی، تاریخی، هنری و ادبی از جمله میراث گران‌بهای شهر قم است که برای معرفی این میراث لزوم ورود همه مسئولان و اهالی رسانه را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: ۲۲ عنوان برنامه از ۱۴۰ عنوان دهه فرهنگی جز رسالت اداره کل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم است در تبلیغات و‌ فضاسازی اتفاقات خوبی رخ‌داده مخصوصاً در مناطق ۲،۳، ۶، و ۷ که در مسیر کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به قم است.

کلانترزاده خاطرنشان کرد: به مناسبت روز قم یک هزار و ۳۰۰ مترمربع بنر در ۲۰۰ نقطه شهر اکران خواهد شد همچنین ۲۷ هزار ثانیه برنامه در تلویزیون‌های شهری سطح قم با معرفی ظرفیت‌های قم اکران خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اضافه کرد: تشکیل ستاد خبری، پویش‌های رسانه‌ای، پویش‌های مختلف برای گرو‌ه‌های سنی مختلف، ۱۴۰ عنوان برنامه در حوزه رسانه، گام پنجم افتتاح ۳۴۶ با سرمایه‌گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال، دیدارهای مردمی، ۱۷ دیدار و میز خدمت
نهمین دوره طرح ارتباطات شهروند پرسشگر و مدیر پاسخگو از دیگر برنامه‌های این دهه خواهد بود. 

وی اضافه کرد: در طول سال ۳۵۰ هزار تماس با ۱۳۷ برقرار می‌شود و پاسخگوی شهردار به مدت ۲ ساعت در سامانه ۱۳۷ از دیگر برنامه‌های روز قم خواهد بود


کلانترزاده بیان داشت: از دیگر برنامه‌های این دهه تور روایت پیشرفت، نشست مدیران و فعالان بین‌المللی، جشنواره فرهنگ ملل در ۱۷ مهرماه با مشارکت جامعه المصطفی با ظرفیت ۱۳۰  کشور که در قم نماینده دارند خواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری گفت: چهارمین مطالعات خواهرخواندگی در آغاز شده است، برگزاری یادواره شهدای شهرداری و دیدار با خانواده ۱۰۰ شهید از دیگر برنامه‌های فرهنگی خواهد بود.

انتهای خبر /۱۷۰

 
http://javaneparsi.ir/50635
اخبار مرتبط

نظرات شما