۷۰ درصد واحدهای مسکونی در افق ۱۴۰۵ مقام سازی می شود

رئیس بنیاد مسکن با بیان این که ۷۰ درصد واحدهای مسکونی در افق ۱۴۰۵ مقام سازی می شود، گفت: ما به یک میلیون و ۸۵۹ هزار واحد مسکونی نیاز داریم که هم اکنون سالیانه ۲۰۰ هزار مسکن احداث و بهسازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان درباره طرح ملی مسکن گفت: تعداد واحد های مسکونی ما ۵ میلیون و ۳۸۷ هزار واحد است، طرح عملکرد مسکن روستایی ازسال ۷۴ تا ۸۴ فقط ۲۰۰ هزار واحد مسکونی بود، که در سال ۸۴ با توجه به طرح جامع بهسازی مسکن روستایی و در قالب مصوبات دولت و قانون ساماندهی به تولید سالیانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در سال افزایش یافته است.

وی افزود: هدف از طرح ویژه مسکن، افزایش تاب آوری واحدهای مسکونی روستایی در برابر سوانح طبیعی است، یک میلیون و ۶۹۲ هزار واحد مسکونی مقاوم در کشور وجود دارد البته این رقم غیر از تعداد واحدهای مسکونی است که بر اثر سیل و حوادث طبیعی مرمت یا بهسازی شده است.

رییس بنیاد مسکن با بیان اینکه ۷۰ درصد واحدهای مسکونی در افق ۱۴۰۵ مقام سازی می شود، گفت: ما به یک میلیون و ۸۵۹ هزار واحد مسکونی نیاز داریم که هم اکنون سالیانه ۲۰۰ هزار مسکن احداث و بهسازی می شود.



انتهای پیام/
http://javaneparsi.ir/9497
اخبار مرتبط

نظرات شما