وی درباره برنامههای شب یلدا گفت: سیاست شبکه نسیم اینطور نیست که برنامهای را مناسبتی تولید کند بلکه مناسبتهای سال را در همان برنامههای مطرح خود قرار میدهد. این شبکه اعتقاد دارد که باید برند سازی کند نباید یک برنامهای را متولد کنیم و زود هنگام از بین ببریم. حذف این برنامه تاثیر فرهنگی، اقتصادی خوبی برای مخاطب ندارد.
قائم مقام شبکه نسیم با اشاره به پرمخاطب بودن برنامههای این شبکه بیان کرد: برنامه «کودک شو»، «هوش برتر»، «ویتامین خ»، «چهل تیکه» مخاطبهای خوبی دارند، حتی برنامه «دست فرمون» که به تازگی روی آنتن رفته است توانسته مخاطب خود را داشته باشد؛ این برنامه تیم جوانی در حوزه تهیه کنندگی و کارگردانی معرفی کرده است.
وی افزود: شبکه نسیم با تمهیداتی که دارد برنامهها را در سراشیبی سقوط قرار نمی دهد، ما سالها «دورهمی»، «خندوانه»، «کودک شو» و «چهل تیکه» را داشته ایم و ادامه دار بوده است؛ برنامه شکست خورده در شبکه نسیم کم داشتیم، ما شبکهای نبوده ایم که پنج برنامه را در یک سال روی آنتن داشته باشیم یا روی برخی از برنامه ها کار کنیم اما آن را زود از دستور کار خارج کنیم.
کاظمی درباره بازگشت «خندوانه» تصریح کرد: برنامه «خندوانه» نیز یکی از برنامه های مطرح شبکه نسیم است که آن را حفظ خواهیم کرد چراکه مخاطب خاص خود را دارد و مردم آن را دوست دارند. این برنامه هم بعد از تصمیم های نهایی و در زمان مشخص روی آنتن می رود.
وی پیرامون گروه تامین شبکه نسیم خاطر نشان کرد:پایه اساسی شبکه نسیم روی برنامههای تامین بوده است و ویدئوهای کوتاهی که یک برنامه را شکل میدهد. آقای توکلی در حوزه تامین شبکه نسیم موفقیتهای خوبی داشته اند و آیتمهای متنوع و جدیدی را به تازگی کار کرده اند.با پخش چنین برنامههایی به دنبال انتقال انرژی خوب به مخاطب هستیم.البته رسالت شبکه همین است که حال مخاطب را خوب کند.
لینک مطلب: | http://javaneparsi.ir/News/item/13886 |