وی با بیان اینکه با انحصار موافق نیستیم و از ورود هر شرکتی در حوزه حمل ونقل به خصوص حمل ونقل پاک حمایت میکنیم، افزود: شهرداری نمیخواهد وارد کار اجرایی دوچرخه و... شود و تصمیم گرفتیم که یارانه ندهیم؛ اما به شکل دیگری به این شرکتهای خصوصی کمک خواهیم کرد اما هنوز در مورد ساز و کار این کمک به جمع بندی نرسیدهایم.
حجت با اشاره به رایزنی شهرداری با شرکت های خصوصی دیگر در حوزه توسعه حمل و نقل پاک افزود: شهرداری تهران در نظر دارد حمایت عمومی از همه کسانی که وارد این عرصه میشوند، کند اما شیوه آن هنوز نهایی نشده است.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه چندی پیش یک شرکت پیشنهاد راه اندازی اسکوتر برقی را داد و آماده رایزنی با همه شرکت ها هستیم در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر هزینه های بیدود ادامه داد: در سال ۹۴ برای خانههای دوچرخه هفت میلیارد تومان هزینه شد که خروجی هم نداشت اما مکانیزمی همچون بیدود که نزدیک به ۳تا ۴هزار نفر با آن تردد میکند بسیار خوب است اما انتظارمان این بود که قبل از توقف با ما مذاکره می کردند نه اینکه ما را غافلگیر کنند و به برند خود و شهرداری لطمه زدند.
وی افزود: شهرداری تهران از یک شرکت خصوصی حمایت نمی کند بلکه هر کاری کنیم برای همه کردهایم.
لینک مطلب: | http://javaneparsi.ir/News/item/14502 |