printlogo


تولیت مسجد مقدس جمکران:
ضدانقلاب‌ها در فضای مجازی جولان می‌دهند
ضدانقلاب‌ها در فضای مجازی جولان می‌دهند
کد خبر: 14549
تولیت مسجد مقدس جمکران بابیان این‌که ضدانقلاب‌ها در فضای مجازی جولان می‌دهند، گفت: در این فضا باید موضع تهاجمی داشته باشیم و اجازه ندهیم دشمن از این فضا به ما ضربه بزند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات ساختمان اداری آستان حضرت معصومه (س) برگزار شد، به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها بر اهمیت فضای مجازی تأکید کرده‌اند و حتی دراین‌باره می‌فرمایند: فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل‌شده است.

وی توجه حداکثری به فضای مجازی را خواستار شد و ابراز داشت: هرروز شاهد هستیم که هجمه‌ای زیادی از طریق فضای مجازی علیه نظام، اعتقادات و مسائل دینی وارد می‌شود که نیاز است با آن برخورد شود.

رحیمیان به تخریب‌های صورت گرفته علیه شهر مقدس قم در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: قم جایگاه خاصی در جهان دارد و علتت تخریب این شهر مقدس به همین خاطر است به‌طوری‌که می‌خواهند چهره‌ای دیگری از این شهر به جهانیان معرفی کنند.

وی بی‌توجهی مسئولان به فضای مجازی را دردآور عنوان کرد و بیان داشت: تمامی کشورها برای خودشان محدودیت‌هایی را ایجاد کرده‌اند اما در ایران فضای مجازی رهاشده است که جای نگرانی دارد.

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/14549