printlogo


جزئیات طرح شکایات مردم ازفعالیت‌های بهداشتی و درمانی اعلام شد
جزئیات طرح شکایات مردم ازفعالیت‌های بهداشتی و درمانی اعلام شد
کد خبر: 19116
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد حسین حیدری، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت امروز در نشست خبری مجازی با خبرنگاران، اظهار داشت: وظیفه حوزه دفتر بازرسی بررسی شکایات رسیدگی به شکایات مردم در حوزه های درمان ، بهداشت و مربوط به موضوع کرونا .. است و به صورت ویژه مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در خصوص بحث تخلفات مالی در بیمارستانها منوط به مقررات در حوزه مختلف است و با توجه به اینکه وزیر بهداشت گفته است درمان بیماران کرونا رایگان است؛ به تبع گزارشی هایی دریافت کردیم که هزینه های از مردم در این خصوص گرفته شده است و مقرر شد تا از ظرفیت بیمه و مددکاری اجتماعی در مراکز درمانی استفاده شود تا هزینه ای از مردم گرفته نشود.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت  افزود: اگر مردم موردی در خصوص دریافتی در مراکز درمانی داشتند با سامانه 190 مطرح کنند.

حیدری بیان داشت: البته در چند بیمارستان به صورت ویژه کارشناس مستقر کردیم و شرایطی فراهم شد تا بیمارستان ملزم به رعایت دستورالعمل مربوطه باشند.

وی درباره برخورد با متخلفان در این خصوص گفت: ستاد تعرفه در هر استان موظف هستند طبق قوانین تعزیراتی با بیمارستان رفتار کند. 




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/19116