رئیس مرکز فناوری اطلاعات آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: پیش از این دریافت کمک هزینه ازدواج به این صورت بود که بیمه شدگان در سامانه ثبت نام و اسناد مربوطه را بارگذاری کرده و بعد از آن به شعبه مراجعه میکردند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دیگر لازم به انجام این فرایند توسط بیمه شدگان نیست، افزود: سازمان تامین اجتماعی ماهانه از سازمان ثبت احوال اطلاعات را دریافت میکنند و اگر شماره حساب و شماره تلفن همراه بیمه شده که در سامانه ثبت شده است معتبر باشد سامانه شرایط احراز را کنترل میکند.
ربیع زاده خاطرنشان کرد: اگر بیمه شده شرایط را دارا بود به صورت اتوماتیک پیامتبریک ازدواج برای وی ارسال شده و بعد از آن کمک هزینه ازدواج برایش واریز میشود.
لینک مطلب: | http://javaneparsi.ir/News/item/21988 |