printlogo


جزئیاتی از گروگانگیری 4ساعته در قم+تصاویر
جزئیاتی از گروگانگیری 4ساعته در قم+تصاویر
کد خبر: 22535
حوالی ساعت 12 ظهر امروز شنبه 22 آذر قاتل جانی که اقدام به قتل دو زن در قم و تهران کرده بود، مسافران یک اتوبوس شهری را در محله شهرک فاطمیه قم به گروگان گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  این قاتل فراری که مسلح به سلاح سرد و گرم بود مسافران یک اتوبوس شهری را در محله شهرک فاطمیه قم به گروگان گرفت و در محاصره پلیس قرار گرفت.

در حین عملیات پلیس قم با اقدامات عملیات نرم توانست یک گروگان زن را از بند گروگانگیر نجات دهد و در نهایت در یک عملیات نفسگیر 4 ساعته هر 6 گروگان آزاد و گروگانگیر دستگیر شد.

این قاتل گروگانگیر دو سال پیش به علت شنیدن جوب رد از دختری که به خواستگاریش رفته بود برای انتقام جویی در یک اقدام خشن دو گوش برادر دختر را بریده بود که به دوسال حبس محکوم شد و بعد از آزادی همسر برادر خود را در یک نزاع با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری شده بود. 

میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم در این خصوص اظهار داشت: این فرد یکی از ارازل و اوباش قم بود که سابقه دستگیری و زندان دارد،  که اخیرا به علت قتل تحت تعقیب قرار گرفته بود  گلیس با سعه صدر و تدابیر که اندیشیده بود به دنبالحفظ جان مسافرانی که به گروگان گرفته شده بودند بود که خوشبختناه هم گروگانگیر دستگیر و گروگان ها به سلامت آزاد شدند.

میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: این قاتل گروکانگیر خودش تحت تعقیب بود و عنوان می کرد  که افرادی از اقوام وی که در زندان هستند و دستگیر شدند آزاد شوند.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از بازداشت عامل گروگانگیری در قم خبر داد و گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که گروگانگیر مدتی قبل اقدام به قتل همسر برادر خود کرده بود و در تهران نیز یک خانم را به قتل رسانده بود و تاکنون متواری بود.

حجت الاسلام والمسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از بازداشت عامل گروگانگیری در قم خبر داد و بیان کرد: حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز گزارش گروگانگیری در یک اتوبوس واصل شد و دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که گروگانگیر مدتی قبل اقدام به قتل همسر برادر خود کرده بود و در تهران نیز یک خانم را به قتل رسانده بود و تاکنون متواری بود.

وی اظهار کرد: این فرد، در روز جاری اقدام به گروگانگیری در یک اتوبوس با شش سرنشین کرده بود که در نهایت با انجام اقدامات لازم و تدابیر پیش بینی شده در نهایت فرد گروگانگیر تسلیم و بازداشت شد.

حجت الاسلام والمسلمین غریب با بیان اینکه فرد گروگانگیر مسلح بوده است، گفت: خوشبختانه هیچ یک از گروگان‌ها آسیب ندیدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در پایان اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده زیر نظر دادستانی در حال انجام است.


انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/22535