printlogo


مسئول ستاد انتخابات جمعیت ایثارگران در قم خبر داد:
تشکیل ستاد انتخابات جمعیت ایثارگران قم با مشارکت ۷۰۰ نفر از اعضای جمعیت
تشکیل ستاد انتخابات جمعیت ایثارگران قم با مشارکت ۷۰۰ نفر از اعضای جمعیت
کد خبر: 26070
مسئول ستاد انتخابات جمعیت ایثارگران در قم از تشکیل ستاد انتخابات جمعیت ایثارگران قم با مشارکت ۷۰۰ نفر از اعضای جمعیت در سطح مناطق و اقشار مختلف قم خبر داد.
عاملی الهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: باتوجه‌به شرایط فعلی جامعه و سخنرانی‌ها و دغدغه‌هایی که رهبر انقلاب در خصوص شرکت کردن در انتخابات مطرح کرده‌اند، حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را یک مطالبه عمومی دانست.
وی ادامه داد: امروز باید با تمام قوا وارد میدان مقابله با دشمنان نظام و اسلام شویم و راه تسلط بر آن‌ها را ببندیم که یکی از راه‌های غلبه بر آن‌ها حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است.
عاملی الهی بیان داشت: شرکت در انتخابات از مصادیق بارز عنایت و نصرت الهی است که زمینه‌ساز مردم‌سالاری دینی را فراهم می‌کند.
وی با تأکید بر شاخصه‌های عمومی و تخصصی انتخاب اصلح گفت: تقوا، انقلابی بودن، ولایت‌مداری، توانمندی، کارآمدی و مردم‌داری، فساد ستیزی و پاک‌دستی از مواردی است که باید در انتخاب افراد موردتوجه قرار داده و لازم است به کسی رأی بدهیم که کارنامه شفاف و مشخصی در خدمت به داشته باشد
رئیس ستاد جمعیت ایثارگران استان قم تصریح کرد: جمعیت ایثارگران استان قم در آستانه برگزاری انتخابات و به‌منظور تحقق آرمان‌های رهبری و انقلاب اقدام به سازماندهی نیروهای انقلابی، معتمد و جریان‌ساز در مناطق ۸ گانه شهر قم و نیز در اقشار مختلف استان اعم از خواهران و برادران کرده است تا بتوانیم در بصیرت‌افزایی و جریان‌سازی اقدامات منسجم و هماهنگی را انجام دهیم.
وی تصریح کرد: جمعیت ایثارگران استان قم حمایت خود را از کاندیدای منتخب نیروهای انقلاب اعلام داشته و بر ضرورت حمایت هر چه بیشتر از آیت‌الله رئیسی در رقابت انتخاباتی تأکید دارد.




انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/26070