printlogo


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم:
حمایت از گروه‌های خاص مانند نابینایان در اولویت کاری کانون پرورش فکری قرار دارد
حمایت از گروه‌های خاص مانند نابینایان در اولویت کاری کانون پرورش فکری قرار دارد
کد خبر: 29645
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: حمایت از گروه‌های خاص مانند نابینان در اولویت کاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حامد حجتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد، با اشاره به هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در راستای رسالت خود در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی برنامه‌های مختلفی را در این هفته در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته می‌توان به بازدید از موزه جمکران، برنامه خوانش کتاب، نشست با کتاب‌خوانان، بازدید از چاپخانه، رونمایی از کتاب‌های بریل و همچنین نشست با ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان اشاره کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم تاکید کرد: توجه به گروه‌های خاص خصوصاً افراد نابینا یکی از اولویت‌های اصلی کانون است که در این زمینه شاهد رونمایی از کتاب‌های بریل و صوتی خواهیم بود.

حجتی افزود: علاوه بر این در این هفته با حضور در روستاهای قم برنامه‌های مختلفی از قبیل قصه‌گویی، بازی و مسابقه و اهدای کتاب را برگزار خواهیم کرد.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار قم فردا در خصوص فضای مجازی و برنامه‌های این کانون در این زمینه اظهار داشت: کانون فرهنگی فکری کودکان و نوجوانان از ابتدا برنامه‌های متنوعی در فضای مجازی داشت که با شیوع کرونا این برنامه‌ها جدی‌تر پیگیری شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم تصریح کرد: ارائه محتوی مناسب و جذاب می‌تواند علاوه بر جذب کودکان و نوجوانان از بروز آسیب‌های فضای مجازی نیز جلوگیری کند که در این زمینه برنامه‌های کانون تا حدود زیادی موفق بوده است.





انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/29645