printlogo


مربی خارجی در تیم ملی فوتسال؛ منتفی نیست
شمسایی: نمی‌خواستیم یک خارجی از خیابان بیاوریم
شمسایی: نمی‌خواستیم یک خارجی از خیابان بیاوریم
کد خبر: 31696
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال نشستی را با میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار کرد تا برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال را با نفر اول تصمیم گیرنده در فدراسیون فوتبال مرور کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از "ورزش سه"، این نشست در نهایت منجر به این شد که فعلا وحید شمسایی قید حضور مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی را بزند. به این خاطر که تیم ملی بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا را پیش رو دارد. با این وجود این برنامه هنوز از برنامه کاری وحید شمسایی حذف نشده و ممکن است در آینده ای نزدیک مربی خارجی مد نظر سرمربی تیم ملی فوتسال به تهران بیاید.

وحید شمسایی در این باره به خبرنگار تسنیم این چنین گفته است:« درباره مربی خارجی صحبت کردیم و قرار شد حالا که فدراسیون فوتبال درگیر مسائل مختلف است، دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا را با سفال‌منش، نظری و یک مربی ایرانی طی کنیم. جذب مربی خارجی از نظر من هنوز در جریان است. هدف ما از ورود مربی خارجی فقط تمرین دادن نیست و می‌خواستیم با یک تیر، چند نشان بزنیم. با این حال ورود مربی خارجی را تا بعد از مقدماتی جام ملت‌های آسیا «کان لم یکن» می‌کنیم.»

او هم چنین در مورد حسین شمس مشاور رییس فدراسیون فوتبال در امور فوتسال که مخالف حضور مربی خارجی تمرین دهنده در تیم ملی فوتسال بود؛ گفت: «شمس بزرگ من است و روی سرم جای دارد، اما او در کمیته فنی گفته بود کاکائو را برای رده پایه بیاوریم. حالا تعجب می‌کنم که گفته مربیان خوب زیادی در کشور داریم. به کاکائو مبلغی پرداخت کردند و برای او در ایران کلاس مربیگری گذاشتند. اظهارات شمس قابل احترام است، اما نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است. اگر بخواهیم به‌روز باشیم، ابتدا تفکرمان باید به‌روز باشد. حالا که شرایط فدراسیون فوتبال این‌گونه است، باید همین مسیر را جلو برویم. ما نمی‌خواستیم یک خارجی از خیابان بیاوریم و گزینه ما در تیم ملی اسپانیا و اینتر موویستار کار کرده بود. قطعاً همه مربیان ایرانی از من جلوتر و فنی‌تر هستند، اما برای جذب مربی خارجی چند هدف داشتیم. شمس بزرگتر ماست و در خدمت هر کسی که او بگوید، هستیم!»




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/31696