printlogo


شهروندان قمی نیمه شعبان با خودرو شخصی به مسجد جمکران نروند
شهروندان قمی نیمه شعبان با خودرو شخصی به مسجد جمکران نروند
کد خبر: 32320
فرمانده انتظامی استان قم از شهروندان خواست در سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج)، از تردد با خودروی شخصی برای حضور در مسجد مقدس جمکران خودداری کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: پیش بینی شده بیش از ۳ میلیون نفر در کنگره عظیم جشن نیمه شعبان در قم حضور داشته باشند بنابراین می‌طلبد شهروندان از تردد با خودروی شخصی برای حضور در مسجد مقدس جمکران خودداری و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، با توجه به تجربه سال‌های گذشته و برای جلوگیری از ترافیک، همکاران راهور در طول مسیر حضور داشته و سطح دسترسی با خودروی شخصی محدود و فقط خودروهای امدادی امکان تردد خواهند داشت.

وی افزود: همه ساله در ماه معظم شعبان بویژه سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الامر (عج) شاهد گسیل خیل عظیمی از زائران به شهر کریمه اهل بیت (س) هستیم، گرچه طی ۲ سال اخیر با توجه به بیماری کرونا حجم جمعیت کاهش داشت اما امسال پیش بینی شده جمعیت زیادی به شهر مقدس قم مشرف شوند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: از مردم شریف استان تقاضا می‌کنیم، تا حد امکان از تردد با خودروهای شخصی در این روز بزرگ خودداری و فضای تردد را برای مسافران و زائران باز گذاشته و بیش از پیش نیز با مأموران پلیس راهور و انتظامی استان همکاری لازم را داشته باشند.

میرفیضی با بیان اینکه پلیس قم در آماده باش ۱۰۰ درصد قرار خواهد داشت، اضافه کرد: علاوه بر کنترل مسائل حفاظتی از طریق دوربین، همکاران من در داخل و اطراف مسجد مقدس جمکران نیز حضور داشته و موارد را پیگیری خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: شهروندان در مواجهه با هرگونه مشکل در حوزه‌های مأموریتی پلیس، به اطلاع نیروهای مستقر در مسجد جمکران برسانند، همچنین مأموریت یگان فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیز به قوت خود ادامه داشته و مردم در صورت مواجهه با موارد مشکوک می‌توانند با این پلیس تماس بگیرند.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/32320