printlogo


با این کمیته فنی نمره خوبی نگرفتید آقای میرشاد ماجدی!
با این کمیته فنی نمره خوبی نگرفتید آقای میرشاد ماجدی!
کد خبر: 32789
اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حالی انتخاب شدند که از سرپرست فوتبالی فدراسیون در این زمینه توقع بیشتری می‌رفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از خبرورزشی دیروز طی احکامی که سرپرست فدراسیون فوتبال صادر کرد میرشاد ماجدی، مرتضی محصص، ابراهیم قاسم پور، پرویز مظلومی، حمید استیلی، نادر عزت اللهی و علی‌اصغر مدیرروستا به عنوان اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی شدند.

چنان که می‌دانید در همه جای دنیا کمیته فنی، نقشی مهم در فدراسیون ها و باشگاه های حرفه ای دارد و اعضای این کمیته با حضور افراد متخصص انتخاب می شود. کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم بی تردید اولین نقش خود را در ماجرای تیم ملی ایران ایفا خواهد کرد و اعضای این کمیته باید درباره مسائل تیم ملی در جام جهانی و عملکرد دراگان اسکوچیچ نظر بدهند.

با این همه میرشاد ماجدی در نخستین تصمیم عملیاتی خود به عنوان صادر کننده این احکام مهم، نمره قبولی نگرفت و سلیقه اش مقبول نبود. با احترام ویژه به تمام اعضای حاضر در کمیته فنی فدراسیون فوتبال، ماجدی باید از چهره هایی که در حال حاضر تیمداری می‌کنند، جوان تر هستند و انگیزه بیشتری دارند استفاده می‌کرد.

 

 

با این کمیته فنی نمره خوبی نگرفتید آقای میرشاد ماجدی!

ماجدی نه تنها برای حمید استیلی که هم اینک سرپرست تیم ملی است حکم تازه ای صادر کرد که خودش را هم از این قاعده مستثنی ندانست. حالا همین کمیته مهجور فنی، علاوه بر انتقادهایی که بر اعضایش وارد است، دو عضو تکراری دارد که بود و نبودشان در کمیته توفیر و تاثیر چندانی ندارد.

تصور کنید اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال این مربیان بودند؛ یحیی گل محمدی، فرهاد مجیدی، محرم نویدکیا، جواد نکونام، حسین فرکی، محمد خاکپور و ... در این صورت چه کسی می‌توانست از سلیقه میرشاد ماجدی ایراد بگیرد؟ جمعی از بهترین و شایسته ترین مربیان لیگ می‌توانستند وارد کمیته فنی شوند؛ یکی، دو عضو پیشکسوت دیگر هم می‌شد حکم بگیرند و کار می توانست طوری جمع شود که شاهد حضور جمعی نامانوس در فدراسیون نباشیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در اتفاق مهمی که انتظاری بالا از او داشتیم؛ متاسفانه نمره قبولی نگرفت.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/32789