printlogo


رئیس قوه قضائیه:
قم نسبت به برخی ناهنجاری های اجتماعی نیازمند مراقبت بیشتری است
قم نسبت به برخی ناهنجاری های اجتماعی نیازمند مراقبت بیشتری است
کد خبر: 34286
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه مسئولین باید با صبر و تحمل مشکلات مردم را بررسی کنند، گفت: نسبت به برخی از مسائل و ناهنجاری های اجتماعی در قم باید بیشتر توجه و مراقبت شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای صبح امروز در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت  حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه باید در شهرستان ها از نزدیک با مردم در ارتباط باشیم، اظهار داشت: قم با توجه به ویژگی هایی که دارد باید مسائلش هم در تراز این شهر مقدس دیده شود.
وی ادامه داد: نسبت به برخی از مسائل و ناهنجاری های اجتماعی در قم باید بیشتر توجه و مراقبت شود و این یک امر عقلایی و دینی است و اختصاص به اسلام ندارد بنابراین من از همکاران خودم در استان قم می خواهم که با این دید به مسائل قم نگاه کنند.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه مسئولین باید با صبر و تحمل مشکلات مردم را بررسی کنند، گفت: ما باید این را نعمت بزرگی از پروردگار بدانیم که امروز از جایگاه حقوقی خود بتوانیم گره ای از کار مردم باز کنیم و در راستای ارتقای نظام جمهوری اسلامی و تحقق ارزش‌های الهی قدمی برداریم؛ باشد که ما در سایه اسلام و ائمه(ع) و جمهوری اسلامی باشیم و سختی‌ها با این دید شیرین می‌شود.
وی عنوان کرد: اگر در راه خدا تلاش کنیم خداوند وعده داده است که ما را یاری کند.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/34286