وی دلیل استقبال مردم را اطلاعرسانی گسترده و همچنین آسانی ارائه و دریافت خدمت در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به شماره ۱۴۲۰ نیز آماده ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به مردم است، اضافه کرد: تمام این زیرساختها بهمنظور حفظ سلامتی مردم و مخاطبان تامین اجتماعی آماده شده و دیگر برای دریافت خدمات ۴۰ گانه نیاز به مراجعه حضوری نیست.
عاشوری تاکید کرد: کارفرمایان، بیمهشدگان و مستمریبگیران سازمان تامین اجتماعی میتوانند بدون خروج از منزل، هم از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir و هم از طریق سامانه تلفنی۱۴۲۰ تمام درخواستهای خود را از تامین اجتماعی استان قم به ثبت برسانند و پیگیری کنند.
وی تاکید کرد: مخاطبان تامین اجتماعی میتوانند هرگونه مشکل خود در ارتباط با این سازمان را با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان به شماره ۱۴۲۰ از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در میان بگذارند و کد پیگیری دریافت کنند.
به گفته وی، اداره کل تامین اجتماعی استان قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و ۵ کارگزاری رسمی ۱۸ خدمت مختلف بیمهای را به مخاطبان خود ارائه میدهد.
لینک مطلب: | http://javaneparsi.ir/News/item/36544 |