printlogo


قهرمان سابق بین‌المللی کاراته؛
اغتشاشات اخیر مدل دیگری از توطئه دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران است
اغتشاشات اخیر مدل دیگری از توطئه دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: 36854
قهرمان سابق بین‌المللی کاراته با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: عده‌ای دست‌نشانده، اجیر شده‌اند و با بهانه‌ای با تحریک احساسات و همراه نمودن افرادی ناآگاه، نظم و امنیت کشور را تحت‌الشعاع قرار داده و خسارت‌های سنگینی هم به اموال عمومی و بیت‌المال زده و قوانین جمهوری اسلامی ایران را زیر پا گذاشته‌اند.
محمدمهدی سلطانی مربی، داور و قهرمان سابق بین‌المللی کاراته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به انقلاب اسلامی ۵۷ اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ برای استکبار جهانی و استعمارگران بسیار دردناک و سهمگین بود، لذا از همان ابتدا با روش‌های مختلف مثل عملیات تروریستی، نظامی و جنگ تحمیلی  سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند.
وی ادامه داد:  اما باصلابت و غیرت مردم این مرزوبوم مواجه شده و با آبیاری نهال انقلاب با خون شهدای عزیز و تنومند شدن درخت انقلاب، هر باره ناامید و شکست‌خورده‌اند و عصبانیت آنها بیشتر شده است.
مربی کاراته  با اشاره به اقدامات دشمنان انقلاب بیان داشت: اما دست بردار نیستند و چشم دیدن استقلال، آزادی، قدرت و اقتدار ایران و ایرانی را ندارند، لذا با در نظر هزینه بودجه‌های میلیارد دلاری برنامه‌ریزی‌های کلانی برای ایراد شبیخون‌های فرهنگی در جامعه ایران باهدف ازبین‌بردن اعتقادات، تدین و اتحاد و همبستگی ایرانیان را در دستور کار قرار داده‌اند.
وی با اشاره به اتحاد مردم ایران خاطرنشان کرد: البته که موفقیت‌هایی در شیوع تهاجم فرهنگی و در معرض خطر قراردادن دین و فرهنگ اسلامی داشته‌اند، اما هنوز نتوانسته‌اند بر حس وطن‌پرستی و تعلق خاطر مردم رخنه کنند که حضور چندمیلیونی مردم در عرصه‌های سیاسی مثل انتخابات، راهپیمایی‌ها و اعتراض به هتک حرمت و تجاوز دشمنان اسلام گواه این امر است، اما دشمن همواره در تلاش است و وظیفه تک‌تک ایرانیان است که مراقب باشند تا دستخوش توطئه‌های دشمن قرار نگیرند.
سلطانی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: اغتشاشات اخیر نیز مدلی دیگر از توطئه دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران است. متأسفانه عده‌ای دست‌نشانده، اجیر شده‌اند و با بهانه‌ای با  تحریک احساسات و همراه نمودن افرادی ناآگاه، نظم و امنیت کشور را تحت‌الشعاع قرار داده و خسارت‌های سنگینی هم به اموال عمومی و بیت‌المال زده و قوانین جمهوری اسلامی ایران را زیر پا گذاشته‌اند.
وی گفت: البته که دشمنان و بدخواهان ایران کور خوانده و راه به جایی نمی‌برند، حضور چندمیلیونی مردم ایران در راهپیمایی هفته گذشته که در اعتراض و محکوم‌کردن این اغتشاشات انجام شد، گواه این است در برابر عده‌ای قلیل که همراه سر سپردگانی برای ضربه‌زدن به انقلاب همگام با دشمن و متخاصمین شده‌اند.
قهرمان سابق بین‌المللی کاراته در ادامه بیان داشت: امیدوارم برخی افراد که این سرسپرده‌ها همراهی می‌کنند اندکی فکر کنند که این روش به جز ایجاد ناامنی و بی‌نظمی چیز دیگری به ارمغان نمی‌آورد، باز شدن پای بیگانه و استکبار به کشور رفاه و آسایش موردنظر ایشان را به دنبال ندارد، نگاهی به وضعیت کشورهای همسایه که جولانگاه غاصبان بوده و یادآوری حق توحشی که قبل از انقلاب از خزانه کشور به بیگانگان پرداخت می‌شده چشم‌اندازی از حضور بیگانگان در کشور است.

وی در پایان تأکید کرد: ایرانی باهوش‌تر از این است که عزت و آزادی خود را با سرسپردگی عوض کند؛ البته جا دارد از پلیس نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی که در برقراری نظم و امنیت ایران عزیز تلاش می‌کنند، تشکر کرد. ایران عزیز است و خون‌ها برای جاودانگی‌اش هدیه شده است.

انتهای پیام/150


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/36854