printlogo


دبیر ستاد نکوداشت علامه حسن زاده آملی:
آئین نکوداشت آیت الله علامه حسن زاده آملی در قم برگزار می شود
آئین نکوداشت آیت الله علامه حسن زاده آملی در قم برگزار می شود
کد خبر: 37037
دبیر ستاد نکوداشت علامه حسن زاده آملی با اشاره به اینکه حدود 200 اثر از علامه به یادگار مانده است، گفت: نکوداشت سالک توحیدی و حکیم انقلابی علامه آیت الله حسن زاده آملی 21مهر ماه در مدرسه دارالشفاء برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حجت الاسلام حسن رمضانی خراسانی ظهر امروز در نشست خبری برنامه آئین نکوداشت استادعلامه حسن زاده آملی با اشاره به اینکه یک سال از ارتحال علامه گذشت، اظهار داشت: نکوداشت سالک توحیدی و حکیم انقلابی علامه آیت الله حسن زاده آملی در قم برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در برگزاری این نکوداشت 20 مرکز علمی، حوزوی و دانشگاهی ما را یاری خواهند کرد که در راس همه این ها دفتر مقام معظم رهبری در قم می باشد.
دبیر ستاد نکوداشت  علامه حسن زاده آملی با اشاره به تجلیل و تکریم از مقام استاد در این برنامه، گفت: این نکوداشت پنج شنبه 21مهرماه از ساعت 9صبح الی 11:30 درمرکز همایش های مدرسه دارالشفاء برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد:در این نکوداشت از ویژه نامه که توسط افق حوزه تنظیم شده است رونمایی خواهد شد. همچنین از کتاب مروری بر آثار استاد و کتاب تازه ها در اندیشه حسن زاده آملی و یادنامه که متشکل از مصاحبه های شاگردان استاد است رونمایی خواهد شد.
رمضانی با اشاره به اینکه همایش با پیام تصویری آیت الله جوادی شروع خواهد شد، خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت برنامه ای با عنوان گفتگوی چهار نفر از شاگردان استاد در خصوص اندیشه های استاد نیز برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین در این برنامه کلیپ های مختلفی در خصوص استاد پخش خواهد شد که یکی از این کلیپ ها با عنوان علامه و انقلاب سلامی ویا علامه و رهبری می باشد.
دبیر ستاد نکوداشت  علامه حسن زاده آملی با اشاره به اینکه اختتامیه این نکوداشت با سخنرانی محمدجواد لاریجانی خواهد بود ابراز داشت: در تلاش بودیم که سخنران افتتاحیه آیت الله جوادی باشد که به دلیل برخی مسائل از پیام تصویری ایشان استفاده خواهیم کرد اما در صورت امکان از سخنرانی شخصیت دیگری استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: از استاد علامه حسن زاده آملی حدود 200 اثر اعم از کتاب، مقاله و رساله باقی مانده است که برخی چاپ شده و برخی هم چاپ نشده است. البته چکیده ای از این آثار با عنوان میراث ماندگار  به کتابخانه ملی ارائه شده است.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/37037