printlogo


به نمایندگی از مدیر حوزه های علمیه؛
دیدار مسئول مرکز امور طلاب با خادمی که جان طلبه مشهدی را نجات داد
دیدار مسئول مرکز امور طلاب با خادمی که جان طلبه مشهدی را نجات داد
کد خبر: 41807
مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه های علمیه به نمایندگی از آیت الله اعرافی با خادمی که جان طلبه مشهدی را نجات داد، دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین رفیعی مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه به همراه حجت‌الاسلام مهدی پناهی مدیر سلامت و امداد حوزه‌های علمیه با حضور در مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا با سید محمدرضا سجادی خادم این مدرسه - که در روز مضروب شدن حجت‌الاسلام محمدسجاد جهانگیری طلبه مشهدی با حضور به‌موقع و درگیرشدن با فرد خاطی اجازه تعرض بیشتر به این طلبه بی‌گناه را نداد - دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار مسئول مرکز امور طلاب با خادمی که جان طلبه مشهدی را نجات داد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی در این دیدار، ضمن محکوم‌کردن این اقدام زشت و ناجوانمردانه اظهار داشت: این شهامت و شجاعت شما ستودنی است که با اقدام به‌موقع خود، جان یک انسان بی‌گناه را نجات دادید.

وی ادامه داد: این روحیه‌ها باید در بین طلاب و مردم عزیزمان تقویت شود و باید به این مدرسه و شما تبریک بگوییم که این شهامت را از خودتان نشان دادید.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه ابراز داشت: ما به نمایندگی از آیت‌الله اعرافی خدمت شما رسیدیم و سلام گرم ایشان را به شما ابلاغ می‌کنیم.




انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/41807