printlogo


معاون پژوهش حوزه‌های علمیه در گفتگو با قم فردا:
پنجمین نمایشگاه مشکات در قم برگزار می‌شود
پنجمین نمایشگاه مشکات در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 461
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه از برگزاری پنجمین نمایشگاه مشکات هم‌زمان با هفته پژوهش در قم خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین میرمعزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشکات هم‌زمان با هفته پژوهش در استان قم اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی تحت عنوان نمایشگاه مشکات در این هفته برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تاکنون 4 دوره نمایشگاه برگزارشده است که در دو دوره مقام معظم رهبری شخصاً از نمایشگاه بازدید کرده‌اند که نشان از توجه ویژه ایشان به پژوهش‌های حوزوی است.
میرمعزی بیان داشت: 80 مرکز پژوهشی برای حضور در نمایشگاه دعوت‌شده‌اند تا آثار خودشان را در این نمایشگاه عرضه نمایند.
وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های علمی برگزار خواهد شد و علاوه بر این در خصوص معرفی و نقد کتاب نیز برنامه‌های مختلفی انجام خواهد شد.
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در 3 بخش طراحی‌شده به‌طوری‌که نخست غرفه‌ها هستند و در بخش دوم بحث موضوعی است که تولیدات و دستاوردهای پژوهشی مراکز علمی و حوزوی در خصوص علوم انسانی اسلامی داشته‌اند در 15 رشته ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: بخش سوم نیز ویژه انقلاب اسلامی است که به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب برپا خواهد شد که در این بخش نیز بیش از 150 اثر ارائه‌شده است.
میرمعزی افزود: در هرروز یکی از مراکز عهده‌دار برپایی نمایشگاه هستند و برنامه‌های مختلف و جلسات ویژه‌ای خواهند داشت.
وی بابیان این‌که زمان افتتاحیه نمایشگاه یکشنبه 25 آذرماه خواهد بود، تصریح کرد: روز آغاز به کار نمایشگاه شنبه 24 خواهد بود و تا روز 29 آذرماه همه‌روزه از ساعت 9 الی 19 در خیابان انقلاب مجتمع امام خمینی (ره) میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

انتهای پیام/110

 

لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/461