printlogo


امام‌جمعه سلفچگان:
دشمن امروز ضربه محکمی خواهد خورد
دشمن امروز ضربه محکمی خواهد خورد
کد خبر: 49633
امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که دشمن امروز ضربه محکمی خواهد خورد، گفت: ملت ایران با کنارگذاشتن تردیدها بار دیگر حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  حجت‌الاسلام مهدی غروی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر سلفچگان با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات اظهار داشت: امروز روز سرنوشت‌ساز ملت ایران اسلامی امروز روزی است که مردم شریف و شهیدپرور ایران با رفتن پای صندوق‌های رای یک‌بار دیگر با آرمان‌های امام راحل با آرمان‌های شهدای عزیز و با مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌کنند.
وی ادامه داد: امروز روز سرنوشت‌سازی است امروز روزی است که اگر من و شما که ما را تشکیل می‌دهیم به فکر نباشیم دشمنان به ریش ما خواهند خندید.
غروی تأکید کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش آرزو می‌کنند که صندوق‌های رای در ایران خلوت شود، می‌گویند اگر این نظام مشروعیتش رو از دست دهد و مشروعیتش زیر بیست و پنج درصد  باشد ما همه گزینه‌ها رو روی میز می‌گذاریم تا برای ایران ما تصمیم بگیرند چرا چون خودشان را کدخدای جهان می‌دانند؛ ولی کور خواندن، امروز ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی تا نیمه‌شب به همه جهان نشان خواهد داد که در مقابل استکبار این علم را محکم بالا گرفته و با دادن رای به حول قوه الهی مشت آهنین بر صورت آمریکا و دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی خواهند زد.
وی تأکید کرد: کسانی که تردید دارند که‌رای بدهند حالا به هر جهت ناراضی‌اند به آن‌ها می‌گوییم بالاخره شما در ایران زندگی می‌کنید این جا خانه شماست و برای دفع ضرر محتمل یعنی اینکه اگر رای ندادم احتمال دارد که این ضرر به ما برسد باید تردید را کنار بگذارم.
امام‌جمعه سلفچگان خاطر نشان کرد: امروز روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است و بار دیگر تأکید می‌کنم با حضور خودمان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم.


انتهای خبر /110


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/49633