مسعود قزلجه مدیر یکی از فروشگاههای اینترنتی پوشاک که از مشتریان شرکت ملی پست در ارسال انبوه مرسوله به سفارشدهندگانش در تمامی کشور است، میگوید: از سال ۱۳۹۵ با پست همکاری داریم و ماهیانه حدود ۳۵ هزار مرسوله تحویل پست میدهیم.
وی با اشاره به اینکه جمعآوری بستههای حاوی سفارش مشتریان از محل فروشگاه بهصورت روزانه توسط مأموران پست انجام میشود و این نقش مهمی در تسهیل ارسال مرسولات دارد، افزود: به دلیل اقتصادیبودن تعرفههای شرکت ملی پست، از مشتریان ثابت آن هستیم و در بیشتر مواقع (بیش از ۹۸ درصد) همکاری کاملاً رضایتبخش است.
قزلجه افزایش سرعت در توزیع مرسولات و رعایت زمان تعهد شده را تنها خواسته گردانندگان فروشگاههای مجازی عنوان کرد.
مدیر یک فروشگاه اینترنتی دیگر نیز قیمتها و تعرفههای مقرونبهصرفه شرکت ملی پست را مهمترین نقطه قوت آن دانسته و میافزاید: ۱۲ سال است که همکار پست هستیم و باتوجهبه تقاضای روبهافزایش شهروندان به خریدهای اینترنتی، این همکاری روزبهروز در حال گسترش است.
محمدرضا سمنانی با تأکید بر اینکه در بیش از ۹۵ درصد موارد از همکاری با پست راضی هستیم، تصریح کرد: در موارد معدودی، پیامک تحویل مرسوله به پست برای مشتری ارسال نمیشود که اگر این مشکل هم حل شود، رضایتمندی به حداکثر خواهد رسید.
محمد نوروزی یکی دیگر از مدیران فروشگاههای اینترنتی پوشاک نیز که از پنج سال پیش، مشتری ثابت شرکت ملی پست است و هر ماه ۱۵ هزار مرسوله حاوی پوشاک را به دست مشتریانش در سراسر کشور میرساند، هم تعرفههای پست را مناسبترین تعرفه در میان خدمترسانهای مشابه عنوان کرده و میافزاید: باتوجهبه گرایش روزافزون کسبوکارهای مجازی به ارسال مرسولاتشان از طریق شرکت ملی پست، توسعه زیرساختهای این شبکه بهویژه در بخش توزیع، ضرورتی اجتنابناپذیر است.
لینک مطلب: | http://javaneparsi.ir/News/item/50348 |