printlogo


معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم:
غزه ویترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت است
 غزه ویترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت است
کد خبر: 50601
معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امروز غزه ویترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت است که فریاد کمک مسلمانان جهان را می‌طلبد و این پیروزی جز با اتحاد حاصل نخواهد شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول ابوالقاسمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: در قرآن به مسئله وحدت تصریح شده است آثار وحدت مسلمین و عدم وحدت مسلمین در تاریخ‌های مختلف اسلام مشاهده شده است و همواره وحدت مسلمین با پیروزی‌ همراه بوده است و در کلام و سیره اهل‌بیت نیز مسئله وحدت مورد تأکید قرار گرفته است.

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: یکی از اتفاقات امروز جهان اسلام که حتی همه آزادگان جهان را نیز متأثر کرده است مسئله غزه است که نگاه متحدانه مسلمین به مسئله سرنوشت غزه و مبارزه با دشمنان اسلام را دارای اثربخشی کرده است و قطعاً یکپارچه شدن امت اسلامی می‌تواند یک سیلی محکم به دشمنانی از که تمام خباثت خود علیه زنان و کودکان و نوجوانان به کار گرفته‌ است باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز وقتی صدای یکپارچه در مقابل این ظلم ظالمان رژیم صهیونیستی از سراسر جهان شنیده می‌شود به علت همان اتحاد مسلمانان بوده که صدای آنها به جهان رسیده است متأسفانه مراوداتی از جامعه اسلامی با رژیم صهیونیستی وجود داشته است که امت‌های اسلامی نسبت به آن گلایه دارند اگر همه امت با هم متحد شوند پیروزی حاصل خواهد شد.

ابوالقاسمی تصریح کرد: به همین جهت است که دشمنان اسلام و مسلمانان به دنبال این هستند که هیچ اتحادی بین امت اسلامی شکل نگیرد تا بتوانند به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند برای آنها شیعه و سنی هیچ اهمیتی ندارد یک‌بار علیه شیعه اقدام می‌کنند و آن را به اهل‌سنت نسبت  می‌دهند و یک‌بار علیه اهل‌سنت اقدام می‌کنند و آن را به شیعیان نسبت می‌دهند تا جامعه اسلامی را مشغول درگیری کنند تا خودشان به مقاصد شومشان از جمله جنایت در غزه دست پیدا کنند.

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم بیان داشت: امروز غزه است که ویترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت است، و امروز غزه خط اول مبارزه با رژیم خونخوار قرار گرفته و حمایت مسلمانان عالم را می‌طلبد باید فریادهای کمک‌خواهی این مسلمانان را باید شنید. 

وی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی ایران ادیان و مذاهب مختلفی زندگی می‌کنند که این وحدت در ایران می‌تواند الگویی باشد برای دیگر کشورهای اسلامی همچنین الگویی برای غیرمسلمانان نیز می‌تواند باشد وقتی مشاهده می‌کنند ادیان دیگر الهی نیز با اتحاد در کنار مسلمانان زندگی می‌کنند و در جریانات سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند. 

ابوالقاسمی افزود: هرجا که این نظام و انقلاب به کمک و حمایت نیاز داشته از جریانات فعالیت‌های انقلابی و دوران دفاع مقدس تا جریانات مختلفی که تا به امروز رخ‌داده همه ادیان و مذاهب در آن شریک بوده و به‌نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کردند.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم عنوان داشت: امروز وحدت بین اهل‌تسنن و شیعیان در جمهوری اسلامی ایران می‌تواند درس بزرگی برای همه مسلمانان جهان باشد و باید آثار و برکات این اتحاد به نمایش گذاشته شود تا این اتحاد با ظهور امام‌زمان تکمیل شود و جهان اسلام را به پیروزی نهایی برساند.

انتهای خبر /۱۷۰

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50601