printlogo


در شش‌ماهه نخست امسال صورت گرفت؛
افزایش ۵ درصدی حمل کالا در قم
افزایش ۵ درصدی حمل کالا در قم
کد خبر: 50630
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۳ میلیون تن کالا، با ناوگان عمومی از استان قم به مقصد‌های مختلف حمل شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علیرضا اسدی با ارائه گزارشی از عملکرد ناوگان حمل‌ونقل باری استان قم گفت: رقم حمل کالا از مبدأ قم از نظر وزنی و در مقایسه با مدت مشابه پارسال نزدیک به ۱۵۰ تن و معادل ۵ درصد افزایش‌یافته است.
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم با بیان اینکه، این حجم از کالا در قالب تنظیم و صدور بیش از ۲۵۰ هزار و ۳۶۵ بارنامه جابه‌جاشده است گفت: تعداد بارنامه‌ها صادر شده هم در مقایسه با شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۳ درصد رشدیافته است.
وی با اشاره به سهم کالا‌های مختلف که از ابتدای امسال به‌وسیله ناوگان باری استان حمل شده است گفت: سیمان فله تیپ ۲ با وزن ۳۸۹ هزار و ۷۸۳ تن، آهن‌آلات با حجم ۲۱۰ هزار و ۵۶۴ تن، میل‌گرد با وزن ۱۲۶ هزار و ۱۰۶ تن بیشترین حجم کالای حمل شده از مبدأ قم بودند.
وی افزود: در حال حاضر، ۴۲ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۳۸۳۷ دستگاه ناوگان باری، ۲۰۸۷ دستگاه وانت‌بار و درمجموع ۵ هزار راننده در بخش حمل‌ونقل کالای استان قم مشغول به فعالیت هستند.

انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50630