printlogo


توسط مدیرکل تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی انجام شد؛
قدردانی از بهسازی محدوده بیت امام راحل در قم
قدردانی از بهسازی محدوده بیت امام راحل در قم
کد خبر: 50645
مدیرکل تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در دیدار با شهردار منطقه هفت از بهسازی محدوده بیت امام راحل در قم قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از شهرداری قم، مدیرکل تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در دیدار با شهردار منطقه هفت  ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شهرداری در سال‌های اخیر گفت: تلاش کارکنان شهرداری قابل‌تقدیر و تشکر است و پرسنل شهرداری از زحمت‌کش‌ترین قشر هستند.
وی افزود: خدمات شهرداری منطقه هفت شهرداری قم در محدوده بیت حضرت امام (ره) بسیار برجسته و اثرگذار بوده و از زحمات کارکنان زحمت‌کش شهرداری در این زمینه سپاسگزاریم.
محمد رمضانی، مدیر منطقه هفت شهرداری قم نیز با اشاره به نیاز کشور به حفظ ارزش‌ها و آثار تاریخی و انقلابی گفت: مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای حفظ و صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی در سطح شهر به کار گرفته و بیت حضرت امام (ره) نیز یکی از این مجموعه‌ها است که به لحاظ تاریخی و فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی تصریح کرد: ما به‌عنوان مدیران شهر وظیفه داریم در زمینه فرهنگ و حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش کنیم تا زحمات گذشتگان برای نسل‌های بعدی روشن باشد و نسل جدید را با این فرهنگ آشنا کنیم.
در خاتمه این مراسم نیز مدیرکل مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) با اهدای لوح تقدیری از زحمات شهرداری منطقه هفت تقدیر و تشکر کرد.



انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50645