printlogo


رئیس هیات بدمینتون قم خبر داد:
برگزاری ۲ رویداد ورزشی در قم
برگزاری ۲ رویداد ورزشی در قم
کد خبر: 50705
رئیس هیات بدمینتون قم گفت: هیات بدمینتون قم با برگزاری طرح استعدادپروری پسران کشوری و مسابقات رنکینگ پاییزه دختران در قم روز پرکار و شلوغی را پشت سر گذاشت.
علی فرجی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به برگزاری دو رویداد ورزشی توسط این هیات اظهار داشت: طرح کشوری استعدادپروری بدمینتون پسران از روز ۵ مهرماه الی ۶ مهرماه به میزبانی استان قم با حضور تیم‌های تهران، مازندران، البرز، مرکزی، سمنان و قم برگزار شد.
 وی ادامه داد: روز اول تست‌گیری در پایگاه قهرمانی ورزشگاه پانزده خرداد و روز دوم در سالن فرهمند قم برگزار شد.
 رئیس هیات بدمینتون قم با اشاره به برگزاری طرح رنکینگ پاییزه دختران قم بیان داشت: مسابقات رنکینگ پاییزه دختران قم گرامیداشت دفاع مقدس با حضور ۵۰ بازیکن در ۵ رده سنی طی روزهای ۵ و ۶ مهرماه برگزار و با معرفی نفرات برتر در سالن شادروان حامد فرهمند به پایان رسید.
 فرجی با اشاره به معرفی نفرات برتر طرح رنکینگ پاییزه بدمینتون دختران گفت: نفرات در رده‌های سنی مختلف مشخص شدند که به شرح زیر است:
 در رده سنی زیر ۹ سال؛ عسل پناهی مقام اول، پانیذ کیومرث مقام دوم و آیسان جلالی و سوگند کدخدا مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.
 در رده سنی زیر ۱۱ سال؛ زهرا مرادی مقام اول، نازنین مختاری مقام دوم و مینا نصیری و هدی رئیس کرمی مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.
 در رده سنی زیر ۱۳ سال؛ الهام آسایش مقام اول، زهرا داوری مقام دوم و نیکا چراغی و ثنا شجاعی مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.
 در رده سنی زیر ۱۵ سال؛ ستایش کاظمی مقام اول، نیکی امیرحیدری مقام دوم و فاطمه شیرمحمدی و فاطمه بهرامی مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.
 در رده سنی زیر ۱۷ سال؛ دینا بهرامی مقام اول، فاطمه سادات خادمی مقام دوم و مینا بهرامی و پارمیس چراغی مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.
 وی با اشاره به حضور تیم‌های مختلف در این رقابت‌ها گفت: در مسابقات رنکینگ پاییزه دختران قم باشگاه‌های فرهمند، صدرا، فرزانگان، نرگس و دانشگاه قم حضور داشتند.
رئیس هیات بدمینتون قم با شاره به برگزاری این رویدادهای ورزشی در استان قم افزود: هیات بدمینتون قم با برگزاری طرح استعدادپروری پسران کشوری و مسابقات رنکینگ پاییزه دختران در قم روز پرکار و شلوغی را پشت سر گذاشته و در آینده نیز رویدادهای ورزشی بیشتری توسط این هیات به اجرا خواهد رسید.

انتهای خبر /150


 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50705