printlogo


آیت‌الله خاتمی:
مکتب سید حسن نصرالله باقدرت ادامه دارد
مکتب سید حسن نصرالله باقدرت ادامه دارد
کد خبر: 50726
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مکتب سید حسن نصرالله مکتب «ما می‌توانیم» بود که توانست قهرمانانه در برابر آمریکا بایستد و قطعاً تربیت‌شدگان مکتب حسن نصرالله به حول و قوه الهی به‌مانند ایشان خواهند ایستاد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  آیت‌الله سید احمد خاتمی  پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ حوزویان و مردم قم که در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: با تسلیت و تبریک شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله، گفت: شهادت سید حسن نصرالله آرزوی ایشان بود که به آن رسید و قطعاً راه و مسیر این شهید کوبنده‌تر از قبل تداوم خواهد داشت.
وی پیام رهبر معظم انقلاب را موردتوجه قرار داد و گفت: ایشان شهید سید حسن نصرالله را مجاهد کبیر و پرچم‌دار مقاومت خطاب کردند، پرچم‌دار مقاومت یعنی سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و عراق که این روزها در انتظار فرمان برای انتقام هستند.
خاتمی بیان داشت: سید مقاومت محو در ولایت بود به‌طوری‌که در طی این سال‌ها هیچ‌گاه از مسیر ولایت دور نشد.
وی افزود: مکتب سید حسن نصرالله مکتب «ما می‌توانیم» بود که توانست قهرمانانه در برابر آمریکا بایستد و قطعاً تربیت‌شدگان مکتب حسن نصرالله به حول و قوه الهی به‌مانند ایشان خواهند ایستاد.
امام‌جمعه موقت تهران به قدرت حزب‌الله در میدان اشاره کرد و بیان داشت: به فرموده‌ای رهبر انقلاب همان‌طوری که خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید مقاومت هم بر زمین نخواهد ماند و باید همگان بدانند که  حزب‌الله توانایی دفاع از خود و مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و لبنان را دارد.
وی با بیان این که سرنوشت منطقه با نیروی مقاومت رقم خواهد خورد، تصریح کرد:  حزب‌الله در رأس جبهه مقاومت قرار دارد و پیروزی نهایی با جبهه مقاومت و مردم بی‌دفاع فلسطین خواهد بود.
عضو خبرگان رهبری تأکید کرد:  علما، طلاب و حوزه‌های علمیه تا آخرین قطره خون پای جهان اسلام و جبهه مقاومت خواهند ماند.
وی به سخنان اخیر بایدن رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را دفاع از خود و مشروع می‌داند، آیا کشتن زنان و کودکان آن هم بیش از 40 هزار نفر دفاع از خود است یا نسل کشی، این رژیم کودک کُش دست پروده استکبار جهانی است و با بمب های دو تُنی استکبار جهانی مردم بی دفاع فلسطین را قتل و عام می کند.

انتهای خبر /110


 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50726