printlogo


فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع):
الگوی مردم دنیا فرهنگ دفاع مقدس است
الگوی مردم دنیا فرهنگ دفاع مقدس است
کد خبر: 50755
فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به اینکه مردم لبنان و فلسطین محکم‌تر از قبل در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند، گفت: امروز فرهنگ دفاع مقدس تبدیل به الگویی برای کشورهای منطقه و مردم آزاده شده است.
سردار محمدرضا موحد در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» ضمن تسلیت به محور مقاومت لبنان در پی شهادت سید حسن نصرالله به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب با توطئه‌ها و برنامه‌های مختلف به دنبال براندازی نظام بودند.
وی ادامه داد: به لطف خداوند و راهنمایی‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تمام این فتنه‌ها را پشت سر گذاشتیم و هرکدام تجربه‌ای برای کشور شده است.
فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه امروز دشمنان برای از بین بردن ایران هم‌قسم شده‌اند، گفت: خدا و کمک به مظلومان هدف انقلاب است و بازهم ایران اسلامی تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد و آن‌ها آرزوی خود را به گور خواهند برد.
وی اضافه کرد: جنگی که امروز وجود دارد یک جنگ ترکیبی است و دشمنان از طریق هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی  در حال مبارزه هستند که باد جهاد تبیین می‌توانیم این توطئه آن‌ها را خنثی کنیم.
سردار موحد با اشاره به مبارزه مردم لبنان و فلسطین با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی با کمک و حمایت آمریکا در حال نسل‌کشی در لبنان و فلسطین است و فکر می‌کنند که پیروز خواهند شد.
وی اضافه کرد:  رژیم صهیونیستی بداند که مردم لبنان و فلسطین محکم‌تر از همیشه در مقابل آن‌ها تا تحقق شکست ایستاده‌اند و نخواهند گذاشت که آن‌ها به اهداف خود برسند.
فرمانده سپاه قم با اشاره به بیانات رهبری در خصوص انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز، تأکید کرد: جوانان و نوجوانان امروز کشور مدیران آینده کشور خواهند بود که باید فرهنگ دفاع مقدس و آن مدیریت جهادی به این نسل منتقل شود.


انتهای خبر /160

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50755