printlogo


عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:
سید حسن یک فرمانده و رهبر شجاع بود
سید حسن یک فرمانده و رهبر شجاع بود
کد خبر: 50759
عضو هیات علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه کلیات جبهه مقاومت مشخص است و پرقدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد، گفت: سید حسن یک فرمانده و رهبر شجاع بود که از شهادت و جنگیدن با دشمن هیچ ترسی نداشت.
عبدالوهاب فراتی، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به شهادت فرمانده محور مقاومت سید حسن نصرالله، اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله در حفظ امنیت لبنان و مبارزه به رژیم صهیونیستی و حمایت مداوم از فلسطین نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در منطقه داشت.
وی ادامه داد: سید حسن یک فرمانده و رهبر شجاع بود که از شهادت و جنگیدن با دشمن هیچ ترسی نداشت.
عضو هیات علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه این فرمانده شهید مقاومت عاقل و هوشمند بود، گفت: شهید نصرالله با فرمانده مقاومت همیشه در ارتباط بود.
وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند که با شهید کردن سید حسن نصرالله مقاومت را شکست داده است  درحالی‌که این اتفاق هیچ صدمه‌ای به کلیات جبهه مقاومت نمی‌زند و آن‌ها در مسیر هدف خود حرکت خواهند کرد هرچند که از این اتفاق اندوهگین هستند.
فراتی با اشاره به اینکه در این جبهه تا علمی بر زمین بیافتد فرد دیگر آن را برمی‌دارد، عنوان کرد: جنبش و حرکت جبهه مقاومت با شهادت سلیمانی‌ها و نصرالله‌ها هیچ‌گاه تعطیل و یا از مسیر خود خارج نمی‌شود.


انتهای خبر /160

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50759