printlogo


رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان:
عملیات وعده صادق ۲ باعث انسجام ملی شد
 عملیات وعده صادق ۲ باعث انسجام ملی شد
کد خبر: 50781
رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان، گفت: مردم ایران در انتظار پاسخ به رژیم صهیونیستی بودند به همین سبب به خیابان‌ها آمدند و به شادی پرداختند، عملیات وعده صادق ۲ باعث انسجام ملی شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ باعث خوشحالی همه اقشار جامعه شد و یک پیروزی برای محور مقاومت بود، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران، مردم انتظار داشتند یک پاسخ از سمت محور مقاومت از جمله ایران داده شود؛ اما این پاسخ پیچیدگی‌های خاص خودش را داشت تا یک کار حساب شده انجام شود.

رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان ادامه داد: بعد از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان عملیات وعده صادق ۲ انجام شد که یک عملیات بسیار قوی‌تر از حمله قبلی بود و از موشک‌های متنوع و قوی‌تری استفاده شد و ضربات سنگینی بر مواضع دشمن صهیونیستی وارد کرد.

وی تصریح کرد: امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد کسی که به‌صورت پوشالی ادعای قلدری می‌کرد؛ اما همه مردم منطقه و محور مقاومت پی بردند که این رژیم بی‌عرضه است و شکست‌پذیر است.

دیرباز بیان داشت: عملیات وعده صادق ۲ اعتمادبه‌نفس خوبی برای محور مقاومت ایجاد کرد و نشان داد اگر انسجام و همکاری داشته باشند می‌توانند این ضربه اساسی را مجدداً به رژیم صهیونیستی وارد کنند، کاری که در گذشته به دست حاج‌قاسم سلیمانی انجام شده بود و سردار قاآنی آن را ادامه داد بودند این بود که کشورهای محور مقاومت از جمله یمن، فلسطین، لبنان، سوریه و ایران باید بتوانند برای اهداف محور مقاومت هماهنگ عمل کنند.

رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان تأکید کرد: در عملیات وعده صادق ۲ کشورهای محور مقاومت هماهنگ عمل کردند و این هماهنگی نتیجه‌بخش بود و امروز در همان لحظات اولیه حمله، ملت ایران به خیابان‌ها آمده و به شادی پرداختند مردم دیگر کشورها نیز خوشحال بودند و در فضای مجازی این خوشحالی را به اشتراک می‌گذاشتند.

وی عنوان داشت: عملیات وعده صادق ۲ یک انسجام ملی ایجاد کرد و باعث عزت، غرور و اقتدار ملی شد و غرور و غیرت را به نمایش گذاشت و این نشان می‌دهد که در موضوعات حساس مردم ایران با هم منسجم هستند و در این زمینه تبلیغات دشمنان یا یک حرکت رزمندگان اسلام ناکام ماند.

رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان افزود: جنایت که رژیم صهیونیستی انجام داد موجب شد کل جهان از جمله دانشگاه‌های آمریکا هم در حمایت از فلسطین به صحنه بیایند و تمام افکار عمومی دنیا بر علیه اسرائیل باشد این حملات نیز در همین راستا بود و ان‌شاءالله این حملات بازدارندگی قوی خودش را داشته باشد تا رژیم صهیونیستی توهم حمله به ایران را هم از سر عبور ندهند؛ چون ضربه بسیار مهلک‌تری را مشاهده خواهد کرد.

انتهای خبر /170

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50781