printlogo


مدیر منطقه ۴ شهرداری قم خبر داد:
پل شهید صدوقی امسال به بهره‌برداری می‌رسد
پل شهید صدوقی امسال به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 50790
مدیر منطقه ۴ شهرداری قم گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و پیشرفت صورت‌گرفته پروژه پل شهید صدوقی امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  یکی از ابتکارات شهرداری قم در سال‌های اخیر دیدارهای بدون واسطه مدیران شهرداری با مردم بوده است که این روزها هم به مناسب ایام سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم در مساجد قم در حال برگزاری است.


از همین رو سومین شب از سلسله‌نشست‌های گفتگوی بی‌واسطه مدیران شهرداری با مردم شامگاه چهارشنبه ۱۱ مهر در مسجد امام رضا واقع در خیابان سی متری قائم  با حضور پرتعداد اهالی محل برگزار شد.



علیرضا اقبالیان مدیر منطقه ۴ شهرداری قم  در این نشست ضمن تبریک به مناسبت حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: منطقه ۴ گسترده‌ترین منطقه شهرداری شهر قم است و به همین خاطر بیشتر خدمات را ما به شهروندان و حتی زائران ارائه می‌دهیم.

مدیر منطقه ۴  شهرداری قم در ادامه به دیگر پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری  از جمله پل شهید صدوقی که خیابان فردوسی را به میدان ارتش متصل می‌کند و همچنین پل نیک‌اندیش که بلوار غدیر را به جاده اراک متصل می‌کند اشاره کرد و گفت: با اتمام  این پروژه‌ها  ترددها به طرز چشمگیری تسهیل خواهد شد.

گفتنی است بعد از پایان مراسم علیرضا اقبالیان در گفتگوی صمیمانه و چهره‌به‌چهره با شهروندان، در جریان مشکلات شهروندان قرار گرفت.
 






انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50790