printlogo


معاون دانشگاه پیام‌نور:
مردم ایران از تهدید دشمن نمی‌هراسند
 مردم ایران از تهدید دشمن نمی‌هراسند
کد خبر: 50807
معاون دانشگاه پیام‌نور گفت:: مردم ایران از تهدید دشمن نمی‌هراسند و نشان دادند مرد میدان هستند و قاسم سلیمانی می‌پروراند و همت و باکری پرورانده است چنین ملتی از مرگ هراس ندارد و تا پای جای برای حفظ دین و ارزش‌ها ایستاده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی سعیدی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقاومت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: با حملات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم لبنان و شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله منطقه آبستن حوادث گوناگونی شد و یک شوک بزرگ به جبهه مقاومت وارد شد و حزن و اندوه عمیقی دوستداران جبهه مقاومت را فراگرفت.

معاون دانشگاه پیام‌نور قم ادامه داد: در پاسخ به حملات تروریستی رژیم صهیونیستی، عملیات متعددی توسط جبهه مقاومت صورت گرفت؛ اما اوج این حملات و اوج اقتدار در عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ اتفاق افتاد و دلت امت اسلام را شاد کرد و همه دوستداران جبهه مقاومت در همه جای دنیا به شادی پرداختند.

وی تصریح کرد: بعد از عملیات صادق ۲ ملت ایران با غرور به شادمانی مضاعف پرداختند باتوجه‌به خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی خطر حمله نظامی به کشور ما وجود داشت در چنین شرایطی اعلام اقامه نمازجمعه توسط ولی‌امر مسلمین یک ضربه به عملیات روانی دشمن وارد کرد، وقتی این خبر رسانه‌ای شد بسیاری از مردم مشتاق حضور در این نمازجمعه شدند.

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام‌نور قم ادامه داد: مردم از تهران و سایر نقاط کشور خودشان را به مصلای نمازجمعه تهران رساندند اینکه باتوجه‌به احتمال حمله توسط رژیم کودک کش اسرائیل و خطرات امنیتی که در چنین فضایی وجود دارد حضور دومیلیونی مردم طبق برخی از برآوردها را شاهد بودیم البته بسیاری از مردم نتوانستند خودشان را به مصلای تهران برسانند.

سعیدی اضافه کرد: این حضور میلیونی چند نکته دارد در ابتدا نشان از ایمان عمیق مردم ایران است؛ زیرا جوهره مردم ایران دین‌داری است و عرض ارادت اهل‌بیت، قرآن، جهاد و شهادت از خصوصیات بارز ملت ایران است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس و صحنه‌های گوناگون این ایمان مردم متجلی شده است.

وی عنوان داشت: همچنین این حضور نشان از ولایت‌مداری مردم ایران دارد که نشان دادند که در صحنه‌های مختلف امام و ولی خودشان را تنها نمی‌گذارند اگر شعار می‌دهند که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند فقط شعار نیست و در میدان عمل علی زمان خود هرگز را تنها نمی‌گذارند.

معاون دانشگاه پیام‌نور قم گفت: همچنین نشان از اتحاد مردم ایران است که اگر منافع ملی و امنیت ملی ما توسط دشمنان این ملت مورد تهدید واقع می‌شود قلوب ملت ایران یکپارچه می‌شود و اختلافات نظرها را کنار می‌گذارند و ید واحد می‌شوند و مشت آهنین را بر سر دشمن فرود می‌آورند.

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام‌نور افزود: حضور مردم در نمازجمعه نصر نشان از اعتماد مردم به مسئولین و حافظان امنیت کشور دارد مردم به نیروهای مسلح در سپاه و ارتش ایمان و باور دارند وقتی چنین جوانان برومندی در خط مقدم حفظ امنیت ملی قرار دارند مردم به این‌ها اعتماد دارند.

وی تأکید کرد: همچنین این حضور اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی بود که طی یک سال زنان و کودکان زیادی را در غزه و در لبنان به شهادت رسانده و می‌رساند که موجب خشم و نفرت مردم ایران نسبت به این رژیم جنایت‌کار شده است، حضور مردم در چنین شرایطی اوج انزجار از رژیم صهیونیستی لذا مردم باتوجه‌به این شرایط برای اعلام آمادگی برای جهاد با این رژیم کودکش در این نمازجمعه تاریخی حضور پیدا کردند.

سعیدی بیان داشت: مردم ایران از تهدید دشمن نمی‌هراسند و نشان دادند مرد میدان هستند و قاسم سلیمانی می‌پروراند و همت و باکری پرورانده است چنین ملتی از مرگ هراس ندارد و تا پای جای برای حفظ دین و ارزش‌ها ایستاده است.

انتهای خبر /۱۷۰

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50807