وی با اشاره به جزئیات ورود و خروج مرسولات پستی در قم، افزود: در همین راستا طی مدت یاد شده تعداد ۲ میلیون و ۶۹۰ هزار مرسوله پستی از قم رهسپار و تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزار مرسوله نیز به استان وارد شده است.
گفتنی است پست قم با ارائه خدمات نوین پستی همچون احراز نشانی، تأییدیه کدپستی و دیگر موارد، گامهای اساسی و مؤثری در تسهیل زندگی مردم برداشته است که باتوجهبه نگاه روبهجلوی این شرکت، شاهد استفاده روزافزون مردم استان ازاینگونه خدمات پستی هستیم.
در همین رابطه باتوجهبه اینکه نشانی اقامت مشتریان، برای بسیاری از ارگانها، شرکتها و سازمانها از اهمیت بسزایی برخوردار است و از مخاطبان خود تأییدیه احراز نشانی اقامت را مطالبه میکنند؛ پست نیز این سرویس را اجرا نموده است و همه فرایندهای مربوط به آن الکترونیکی بوده و مستند فیزیکی ارائه و یا اخذ نمیشود.
پست استان قم با تنوع خدمات و شبکه مویرگی توزیع بینظیری که دارد نقش به سزایی در کاهش ترددهای مردمی، ترافیکهای درونشهری و کاهش هزینههای مربوط به سفرهای درونشهری و برونشهری ایفا میکند که بدین منظور ارتقای زیرساختهای پستی برای افزایش کیفیت و سرعت مرسولات پستی در راستای جلب رضایت مردمی و کاهش معضلات جامعه شهری ضروری است.
در سطح استان قم ۱۲۴ واحد پستی در حوزه پست و ارسال و دریافت مرسولههای مردم فعال است که از این تعداد هفت دفتر پستی دولتی، ۸۰ دفتر پیشخوان و الباقی دفاتر آیسیتی روستایی هستند.
لینک مطلب: | http://javaneparsi.ir/News/item/50842 |