printlogo


نشست دولت و مجلس برای قیمت بنزین
نشست دولت و مجلس برای قیمت بنزین
کد خبر: 7705
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: دراین جلسه که با ریاست علی لاریجانی آغاز شد رئیس مجلس توضیحاتی را در رابطه با قیمت بنزین ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد طی روز‌های آتی مجلس و دولتی نشست مشترکی را برای بررسی قیمت بنزین داشته باشند، اما برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای زمان و مکان برگزاری این نشست انجام نشده است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ساعت کاری جلسات علنی مجلس در ایام ماه مبارک رمضان همچون سال گذشته از ساعت ۹ آغاز می‌شود.

بررسی تفحص از عملکرد بانک مرکزی

نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

به گزارش فارس، نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

این جلسه در حالی آغاز شد که ۲۳۰ نفر از نمایندگان در جلسه حضور داشتند.

بررسی تقاضا تحقیق و تفحص از عملکرد ۵ سال اخیر بانک مرکزی در دستور کار نشست علنی امروز پارلمان قرار دارد.

غیبت غیرموجه ۱۱ نماینده در آغاز نشست امروز مجلس

اسامی غایبین آغاز جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام شد که بر این اساس ۱۱ تن از نمایندگان در آغاز این نشست غایب بودند.

به گزارش فارس، اسامی غایبین آغاز جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸) از سوی هیأت رئیسه اعلام شد که این اسامی عبارت است از:

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان
محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت
غلامحمد زارعی نماینده مردم بویر احمد و دنا
محمود صادقی نماینده مردم تهران
قره‌جه طیار نماینده مردم گنبد کاووس
حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار
حسن لطفی نماینده مردم رزن
جلال میرزایی نماینده مردم ایلام
سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین
همایون هاشمی نماینده مردم میاندوآب
نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان

کلید خوردن سؤال از رئیس جمهور در رابطه با خصوصی‌سازی

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: سؤال از رئیس جمهور در رابطه با عملکرد سازمان خصوصی‌سازی در مجلس کلید می‌خورد و طرح آن در این باره تدوین می‌شود.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: از پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی خواسته‌ام تا در مناظره تلویزیونی به شفافیت مسائل مربوط به سازمان خصوصی بپردازیم و رسانه ملی نیز آمادگی خود را برای میزبانی این مناظره اعلام کرده اما آقای پوری‌حسینی تاکنون پاسخی نداده و عنوان کرده که باید برای این منظور از دفتر رئیس جمهور کسب تکلیف کند.

وی افزود: پس از تذکر صد نماینده و رئیس جمهور در رابطه با کنار گذاشتن پوری حسینی از سازمان خصوصی‌سازی و رئیس دفتر رئیس جمهور عنوان کرد که دولت پای امنیت شغلی مدیران خود ایستاده است و این در واقع یک نوع ایستادگی در برابر خواسته نمایندگان بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در همین راستا طرح سؤال از رئیس جمهور در رابطه با خصوصی‌سازی در مجلس در حال تدوین است و به زودی کلید خواهد خورد.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/7705