معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم:

اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم با اشاره به اسکان ۶۶ هزار و ۵۰۰ مسافر در اقامتگاه‌های رسمی، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۲۱۳ هزار مسافر در این استان اسکان یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ابوالقاسم مقیمی افزود: همچنین طی این مدت ۴۸ هزار مسافر در مدارس، ۳۶ هزار نفر در بوستان‌ها، ۴۰ هزار نفر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، ۱۲ هزار نفر در مساجد و بقاع متبرکه، ۶ هزار نفر در مراکز خیریه و چهارهزار نفر نیز در سالن‌های ورزشی استان، اسکان یافتند.

 وی با اشاره به تردد هشت میلیون و ۷۶۴ هزار مسافر از محورهای قم، گفت: طی این مدت ۱۱ مسافر نوروزی در طول راه‌های استان قم جان خود را از دست دادند.

 وی ادامه داد: از زمان آغاز سفرهای نوروزی تاکنون ۲ هزار و ۲۸ سانحه در استان قم اتفاق افتاده که یک هزار و ۶۹۱ مورد از آنها در داخل شهر و ۳۳۷ مورد نیز در راه‌های برون‌شهری به وقوع پیوسته است.

 مقیمی با اشاره به نحوه نظارت بر بازار کالا و خدمات، عنوان کرد: در این مدت هفت هزار بازرسی در سطح استان قم انجام‌گرفته و برای ۲۱۱ پرونده تخلف ۴۸ میلیارد ریال جزای نقدی صادر شده است.

 وی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۶ واحد صنفی و خدماتی این استان به‌خاطر اصرار بر انجام تخلف پلمب شده است.

 مقیمی در پایان گفت: اورژانس قم نیز تاکنون به چهارهزار و ۲۰۰ مأموریت اعزام و به بیش از سه هزار و ۵۰۰ مسافر و زائر امدادرسانی کرده است.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://javaneparsi.ir/48165
اخبار مرتبط

نظرات شما