وزیر جهاد کشاورزی:

قم دارای ظرفیت‌های کشاورزی خوبی است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: قم دارای ظرفیت‌های کشاورزی خوبی است و در بازدیدهای میدانی مشکلات مشاهده و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

محمدعلی نیکبخت در حاشیه بازدید از پروژه‌های کشاورزی استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  اظهار داشت: سفر خود را بر اساس برنامه از شهرستان جعفرآباد قم که قطب تولید دام است شروع کردم.

وزیر کشاورزی ادامه داد: پروژه‌های خوبی در قم در حال انجام است که برخی از آنها در این سفر افتتاح شد از جمله هیدروپونیک زاگرس همچنین بازدیدی از مزرعه پسته و گل محمدی داشتیم، همچنین جلسه در فرمانداری جعفریه داشتیم که مشکلات کشاورزان و بهره‌برداران بیان شد.

وی تصریح کرد: به همراه معاونین در این سفر حضور داشتیم تا مشکلات بخش کشاورزی و دامداری را به‌صورت میدانی بازید، پیگیری و حل کنیم، سفرهای استانی فرصت مناسبی برای مشاهده روز مشکلات و حل آنها است.

نیکبخت اضافه کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم قرار داریم برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای جهش تولید با مشارکت مردم تهیه شده است و نقش مردم در جهش تولید را فعال‌تر کردیم تا آنچه مدنظر رهبر معظم انقلاب است محقق شود.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی‌ها و ملاحظاتی که صورت خواهد گرفت تولیدکننده به سمت جهش تولید رفته و فقط دغدغه تولید را داشته باشد آنهایی که در بخش کشاورزی فعال هستند مانعی برای ادامه کار نداشته باشند و آنهایی که قصد تولید و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را دارند مسیر هموار برایشان فراهم شود.

وی گفت: محصولات زراعی مختلف در استان قم از جمله در بخش جعفرآباد تولید می‌شود که مهم‌ترین آنها تولید گوشت است این مسئله فرصتی را ایجاد کرده کشاورزی در قم توسعه پیدا کند در این سفر مشکلات و دغدغه کشاورزان و دامداران را شنیدیم حل مشکلات بخش کشاورزی و دامداری را پیگیری خواهیم کرد‌ و اگر لازم باشد مازاد تولید دامپروری را به‌صورت تضمینی از دامداران این بخش خریداری کنیم.

انتهای پیام/170


http://javaneparsi.ir/48728
اخبار مرتبط

نظرات شما