مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: اگر در دنیا اقتدار علمی نداشته باشیم، کارمان پیش نمی‌رود؛ اقتدار علمی پایه اصلی هر پیشرفتی در عرصه بین‌الملل است.
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان از افتتاح بزرگ‌ترین مرکز رادیو دارو غرب آسیا در ایران خبر داد.
مراجع عظام تقلید در دیدارهایی که با رئیس‌جمهور داشتند بر حل مشکل گرانی تأکید کردند.
امام‌جمعه قم گفت: جوانان غرب که پای منبر ما و‌ بسیج ما نبودند و  امواج انقلاب را مستقیماً ندیدند؛ اما وجدان الهی آنها با وجود سیطره رسانه‌ای بیدار شد و نشان داد نامه‌های رهبری به جوانان اروپا و آمریکا درست بود.
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، گفت: همه فعالیت‌ها باید به رفاه مردم منجر شود.
مرجع تقلید شیعیان گفت: مهار تورم و بهبود معیشت مردم باید به‌عنوان یک هدف اصلی دنبال شود
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در جریان جلسه‌های کارشناسی تشکیل شده در مقدمه سفر رئیس‌جمهوری، در مجموع ۸۷ مصوبه جدید برای این دوره سفر با اعتبار پنج هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان پیشنهاد که با تأیید رئیس‌جمهور در استان قم اجرا خواهد شد.
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امید محوری‌ترین عنصر برای پیشرفت و رسیدن به قله است، گفت: گفتمان دولت گفتمان امام و رهبری است.
رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری گفت: دشمن از عملیات وعده صادق مطلع بود؛ اما گنبد آهنینشان گنبد کاغذی از کار درآمد و ان‌شاءالله به دست رزمندگان اسلام چندان دور نخواهد بود که اسرائیل از بین خواهد رفت.
رئیس‌جمهور با بیان این که ساخت مسکن در کشور با سرعت تداوم خواهد داشت، گفت: ساخت مسکن هدف اصلی دولت است.
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه باید رفاه مردم در فضای مجازی موردتوجه قرار بگیرد، گفت: توسعه فیبر نوری یک زیرساخت فرهنگی مهم در انتقال دانش و فناوری است.
پروژه بزرگ فیبر نوری در قم و ۶ شهر استان با حضور آیت‌الله رئیسی به بهره‌برداری رسید.
رئیس‌جمهور دقایقی قبل با حضور در حرم حضرت معصومه (س) مضجع شریف این حضرت را زیارت کرد.
سرپرست اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با اشاره به سفر ۲ روزه رئیس‌جمهوری به قم گفت: سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به این استان بدون تشریفات و با حداقل هزینه انجام می‌شود.
آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید اظهار داشت که نسل‌کشی فلسطینیان در غزه توسط رژیم صهیونیستی، نشانه‌ای از دوری از تعالیم آسمانی و دوران جاهلیت قدیم است.
جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم گفت: حضور بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در مناطق محروم باعث شده تا روحیه امید بین مردم آن مناطق تقویت شده و کمبودهای ناشی از کم‌کاری‌های برخی از دستگاه‌ها جبران شود.
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه حجاج ایرانی باید پرچم‌دار فرهنگ ایران اسلامی باشند، ابراز کرد: حجاج ایرانی باید پرچم‌دار فرهنگ، ادب، بزرگواری و کرامت ایران اسلامی باشند.
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که پیامدهای عملیات صادق بسیار مسرت‌بخش بود، گفت: این عملیات به جا و مقتدرانه اجرا شد.
امام‌جمعه قم گفت: استکبار جهانی همواره از بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کند و عملیات طوفان الاقصی، جوانان غرب را بیدار کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: عملیات غرورآفرین "وعده صادق" پیروزی عظیمی است که هنوز زوایای بزرگ آن خیلی مطرح نشده و مانند مقاطع بزرگی که در انقلاب اسلامی داشتیم، است.