وزیر راه و شهرسازی :

قم در زمینه مسکن وضعیت خوبی دارد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین طرح مولدسازی دارایی‌ها در ایران در بخش مسکن است، گفت: قم در زمینه مسکن وضعیت خوبی دارد و در سال جاری واحدهای بسیاری تحویل مردم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» مهرداد بذرپاش امروز در سفر هیئت دولت به قم در آیین واگذاری مسکن و زمین به متقاضیان، اظهار داشت: امروز  سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان قم با حضور رئیس‌جمهور به متقاضیان واگذار شد.
وی ادامه داد: تا به امروز ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی تامین شده است این بزرگ‌ترین طرح مولدسازی دارایی‌ها در ایران در بخش مسکن است.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امسال بسیاری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور به مردم تحویل داده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بزرگ دولت سیزدهم حرکت بزرگ مسکن‌سازی در کشور است.
بذرپاش با اشاره به اینکه باید از ظرفیت مردم هم استفاده کنیم، عنوان کرد: دولت سیزدهم باتوجه‌به تأکید رئیس‌جمهور اهتمام دارد هرچه در اختیار دارد برای ساخت مسکن به میدان بیاورد، در کنار آن حضور مردم نیز به ساخت مسکن بیشتر، بهتر و ارزان‌تر کمک می‌کند.
وی ابزار کرد: ما در دولت قصد کردیم که دقیقه‌ای را برای خدمت و ساخت مسکن موردنیاز مردم از دست ندهیم.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به وضعیت استان قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: استان قم در زمینه ساخت مسکن وضعیت خوبی دارد و هم‌اکنون ۷۱ هزار واحد در حال ساخت است که این میزان بیش از میزان برنامه‌ریزی شده اولیه است.
وی بیان کرد: در کنار آن با اختصاص ۱۶ هزار قطعه زمین روستایی، می‌توان گفت میزان ساخت واحدهای مسکونی در قم به ۹۰ هزار واحد نزدیک خواهد شد.
بذرپاش با اشاره به اینکه بخش مهمی از واحدهای سایت ۵۶۰ هکتاری تا پایان سال‌تحویل مردم می‌شود، افزود: ۳۰ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن قم در سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان ساخته می‌شود که خود یک شهر جدید است.
وی تصریح کرد: یکی از موضوع‌های مورد تأکید ما در جریان ساخت مسکن کیفیت ساخت آن و همچنین ساخت مسکن ویلایی بوده است، ما دراین‌خصوص از تجربه‌های گذشته درس گرفته و از فرصت‌ها بهترین استفاده را می‌کنیم.


انتهای پیام/160


http://javaneparsi.ir/48724
اخبار مرتبط

نظرات شما