مدیرعامل شرکت گاز استان قم:

۲۶ درصد گاز مصرفی استان قم به صنایع اختصاص یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به افزایش ۴.۴ درصدی گازرسانی به صنایع استان در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۷۰۴ میلیون مترمکعب گاز طبیعی معادل ۲۶ درصد از گاز مصرفی استان قم به بخش صنعت اختصاص‌ یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان قم، مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به گازرسانی به ۲۰۹ واحد صنعتی و کشاورزی استان قم طی سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: از این تعداد ۷۴ مشترک عمده و ۱۳۵ مشترک نیز جزء هستند.
وی تعداد علمک‌های نصب شده در بخش صنعت را ۳۴۷ عدد عنوان کرد و در ادامه افزود: در این بازه زمانی همچنین ۲۱ ایستگاه تقلیل فشار ویژه بخش صنعت ایجاد و راه‌اندازی شد.
خوش‌لهجه همچنین با اشاره به افزایش ۴.۴ درصدی گازرسانی به صنایع استان، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۰۴ میلیون مترمکعب گازرسانی به صنایع انجام شد که این عدد در سال ۱۴۰۱ برابر با ۶۷۴ میلیون مترمکعب بوده است.
وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ در استان قم بیش از ۲ میلیارد و ۶۴۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف استان قم مصرف شد، خاطرنشان کرد: به عبارتی در سال گذشته ۲۶ درصد از گاز مصرفی استان قم به بخش صنعت اختصاص‌یافته است.
خوش‌لهجه با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در راستای گازرسانی به صنایع طی سال گذشته، گفت: گازرسانی به فازهای جدید شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمودآباد، مرغداری‌ها و گلخانه‌های واقع در محور قدیم قم - تهران و قم - کاشان، قم - سلفچگان، شهرک شیلات و صنایع پراکنده در سطح استان با مجموع اعتبار دو هزار میلیارد ریال از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.
وی در پایان با بیان اینکه مجموع شمار مشترکین بخش صنعت در استان قم چهارهزار و ۵۸۶ واحد است، عنوان کرد: در سال جاری گازرسانی به صنایع همچنان ادامه‌دار است و امید است که با اقدامات، قدم بزرگی در راستای تحقق شعار سال برداشته شود.




انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49060
اخبار مرتبط

نظرات شما