تا پایان شهریور صورت می‌گیرد؛

تجهیز تمامی تاکسی‌های قم به کارت‌خوان

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه هم اینک ۲ هزار و ۱۰۰ تاکسی به سیستم کارت‌خوان مجهز شده است، گفت: تمامی تاکسی‌های شهری قم تا پایان شهریورماه امسال دارای کارت‌خوان خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» قاسم طالبی بیان کرد: سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی به کارت‌خوان تجهیز شدند.

 وی ادامه داد: از ابتدای امسال نیز افزون بر ۶۰۰ دستگاه تاکسی دارای کارت‌خوان شد

 وی اظهار کرد: تا پایان شهریورماه امسال تمامی حدود ۶ هزار تاکسی فعال در سیستم درون‌شهری قم به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

 طالبی ادامه داد: همچنین «کی آر کد» پرداخت آنلاین نیز در حال نصب در ناوگان تاکسیرانی است و بر اساس آن تا پایان امسال امکان پرداخت آنلاین کرایه در تمامی تاکسی‌های شهری فراهم خواهد شد.

 وی با بیان اینکه ۷۶ خط تاکسی‌رانی در شهر قم فعال است، تصریح کرد: برای خدمت‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان، بازنگری در نحوه خدمات‌رسانی و تغییر در تعداد ناوگان آنها در دست بررسی است.

 مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

 وی با بیان اینکه ۵۵ درصد تاکسی‌های درون‌شهری قم فرسوده شده است، گفت: سه هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی فعال در سیستم درون‌شهری قم عمر و قدمتی بیش از ۱۲ سال دارد.

 طالبی تصریح کرد: در صورت بازشدن سامانه نوسازی ناوگان تاکسیرانی، تاکسی‌های تولید سال ۸۷ نوسازی خواهند شد و ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون بهره نیز به متقاضیان پرداخت می‌شود.

 وی همچنین به موضوع بیمه رانندگان سازمان تاکسیرانی، اظهار کرد: از سال ۹۴ کمک‌های دولتی برای بیمه رانندگان تاکسی قطع شده و هم اینک حدود هزار و ۲۰۰ راننده‌تاکسی با اقدامات انجام شده در صف پوشش بیمه‌ای هستند.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://javaneparsi.ir/49089
اخبار مرتبط

نظرات شما