مسئول ستاد انتخابات جمعیت ایثارگران در قم خبر داد:

تشکیل ستاد انتخابات جمعیت ایثارگران قم با مشارکت ۷۰۰ نفر از اعضای جمعیت

مسئول ستاد انتخابات جمعیت ایثارگران در قم از تشکیل ستاد انتخابات جمعیت ایثارگران قم با مشارکت ۷۰۰ نفر از اعضای جمعیت در سطح مناطق و اقشار مختلف قم خبر داد.

عاملی الهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: باتوجه‌به شرایط فعلی جامعه و سخنرانی‌ها و دغدغه‌هایی که رهبر انقلاب در خصوص شرکت کردن در انتخابات مطرح کرده‌اند، حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را یک مطالبه عمومی دانست.
وی ادامه داد: امروز باید با تمام قوا وارد میدان مقابله با دشمنان نظام و اسلام شویم و راه تسلط بر آن‌ها را ببندیم که یکی از راه‌های غلبه بر آن‌ها حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است.
عاملی الهی بیان داشت: شرکت در انتخابات از مصادیق بارز عنایت و نصرت الهی است که زمینه‌ساز مردم‌سالاری دینی را فراهم می‌کند.
وی با تأکید بر شاخصه‌های عمومی و تخصصی انتخاب اصلح گفت: تقوا، انقلابی بودن، ولایت‌مداری، توانمندی، کارآمدی و مردم‌داری، فساد ستیزی و پاک‌دستی از مواردی است که باید در انتخاب افراد موردتوجه قرار داده و لازم است به کسی رأی بدهیم که کارنامه شفاف و مشخصی در خدمت به داشته باشد
رئیس ستاد جمعیت ایثارگران استان قم تصریح کرد: جمعیت ایثارگران استان قم در آستانه برگزاری انتخابات و به‌منظور تحقق آرمان‌های رهبری و انقلاب اقدام به سازماندهی نیروهای انقلابی، معتمد و جریان‌ساز در مناطق ۸ گانه شهر قم و نیز در اقشار مختلف استان اعم از خواهران و برادران کرده است تا بتوانیم در بصیرت‌افزایی و جریان‌سازی اقدامات منسجم و هماهنگی را انجام دهیم.
وی تصریح کرد: جمعیت ایثارگران استان قم حمایت خود را از کاندیدای منتخب نیروهای انقلاب اعلام داشته و بر ضرورت حمایت هر چه بیشتر از آیت‌الله رئیسی در رقابت انتخاباتی تأکید دارد.




انتهای پیام/110


http://javaneparsi.ir/26070
اخبار مرتبط

نظرات شما