مدیرکل تأمین اجتماعی قم خبر داد:

پرداخت ۸۱میلیاردتومان به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی

مدیرکل تأمین اجتماعی قم گفت: سال گذشته ۸۱ میلیارد تومان در قالب تعهدهای کوتاه‌مدت به بیمه‌شدگان استان پرداخت شد که شامل غرامت دستمزد ایام بیماری، ایام بارداری، کمک‌هزینه ازدواج، کمک‌هزینه مراسم ترحیم و سایر موارد دیگر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سیدعلی موسوی مدنی افزود: در این مدت در قالب تعهدهای کوتاه‌مدت مدت چهارهزار و ۶۵۸ فقره کمک‌هزینه بارداری، یک هزار و ۵۵۱ فقره کمک‌هزینه اروتز و پروتز و ۶۷ فقره کمک‌هزینه سفر و اقامت بیمار پرداخت شده است.

 وی اضافه کرد: تأمین اجتماعی قم در این مدت ۲۰۲ مورد کمک‌هزینه کفن‌ودفن، یک هزار و ۷۸ مورد هدیه ازدواج و ۹ هزار و ۳۷۰ مورد غرامت دستمزد ایام بیماری پرداخت کرده است.

 مدیرکل تأمین اجتماعی قم بیان کرد: این سازمان در تلاش است بتواند خدمات را به‌آسانی در اختیار جامعه هدف از جمله بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان قرار دهد.

 موسوی یادآور شد: یکی از دستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی، الکترونیکی کردن پرونده‌های جامعه هدف است که با این کار ارائه خدمت به آن‌ها سرعت یافته و دسترسی به اطلاعات آن‌ها راحت‌تر شده است.

 به گفته وی، ۸۴۸ هزار و ۳۸۱ نفر از جمعیت قم تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که حدود ۵۸.۵ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

 خدمات‌رسانی به جامعه هدف تأمین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری رسمی انجام می‌شود.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://javaneparsi.ir/48767
اخبار مرتبط

نظرات شما