مدیرعامل شرکت گاز استان قم خبر داد:

نصب ۲ هزار و ۳۷۸ علمک گاز در استان قم

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از نصب ۲ هزار و ۳۷۸ علمک طی سال ۱۴۰۲ در استان قم خبر داد.

مرتضی خوش‌لهجه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: سال گذشته ۲ هزار و ۳۷۸ علمک طی سال ۱۴۰۲ در استان قم  نصب شده است که از این تعداد علمک یک هزار و ۶۱۶ عملک متعلق به بخش شهری و ۷۶۲ علمک نیز متعلق به بخش روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه شمار علمک‌های استان قم تا پایان سال گذشته ۱۸۵ هزار و ۸۰۴ عدد بوده است، تصریح کرد: به‌طورکلی ۸۶ درصد علمک‌های استان متعلق به مناطق شهری و ۱۴ درصد نیز متعلق به مناطق روستایی استان است.

وی اضافه کرد: این ۱۴ درصد در حالی است که بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم، تنها ۴.۲ درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند.

خوش‌لهجه در ادامه تعداد علمک‌های نصب شده در بخش صنعت را ۳۴۷ عدد عنوان کرد و در ادامه افزود: در این بازه زمانی همچنین ۲۱ ایستگاه تقلیل فشار ویژه بخش صنعت ایجاد و راه‌اندازی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم در پایان با بیان اینکه قم اولین استان سبز از لحاظ گازرسانی است، خاطرنشان کرد: گازرسانی به واحدهای صنعتی ادامه دارد و امید است که با این اقدام گام مهمی در راستای تحقق شعار سال انجام شود.

انتهای پیام/۱۷۰


http://javaneparsi.ir/48776
اخبار مرتبط

نظرات شما