مدیرکل بهزیستی قم:

۱۳۰۰ مددجوی قم وارد بازار کار شدند

مدیرکل بهزیستی قم با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توانمندسازی مددجویان، گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ مددجوی این استان با مهارت‌های فراگرفته شده، وارد بازار کار شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید صادق میرئی با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی جهت توانمندسازی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان، افزود: پارسال از محل اعتبارات جزء چهار تبصره ۱۸، از مجموع ۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار ابلاغی، حدود ۵۹ میلیارد تومان جذب شد.
وی اضافه کرد: سال گذشته اعتبارات جزء چهار تبصره ۱۸ به میزان ۵۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ۴۵۰ مددجوی متقاضی اشتغال پرداخت گردید.
میرئی، گفت: همچنین از محل جزء سه سهم استانداران تبصره ۱۸ نیز از مجموع ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی ۱۲۰ میلیارد تومان جذب شد و ۸۰۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی تسهیلات دریافت کردند.
وی با اشاره به همکاری خوب صندوق کارآفرینی امید افزود: از محل اعتبارات این صندوق ۴۴ نفر از مددجویان بهزیستی تسهیلات دریافت کردند.
وی گفت: ‌ سال گذشته در مجموع از محل پرداخت تسهیلات بانکی و سایر حمایت‌های انجام شده، یک هزار و ۳۰۰ مددجوی بهزیستی قم شاغل شدند.
مدیرکل بهزیستی قم در ادامه، ابراز کرد: ۳۵ هزار نفر به‌صورت مستقیم و ۱۲۵ هزار نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم از خدمات بهزیستی این استان استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه ۲ هزار معلول به‌صورت شبانه‌روزی از تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند، اضافه کرد: در استان قم هفت هزار فرد دارای معلولیت شدید وجود دارد و ۲۳ هزار معلول نیز تحت پوشش و حمایت بهزیستی هستند.

انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49049
اخبار مرتبط

نظرات شما